• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

در پتروشیمی پردیس چه خبراست؟؟/ لزوم ورود جدی نهادهای نظارتی به اقدامات عجیب مدیرعامل!!

  • کد خبر : 20108
  • 15 فروردین 1403 - 14:59
از پتروشیمی پردیس به عنوان قتلگاه بومی ها، بهشت بازنشسته ها و تاراج گاه حق بازنشستگان وزارت دفاع و سهامداران بورسی ياد مي شود.

تاورتا سایت محلی شهرستان جم نوشت : بعد از  حضور میری لواسانی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی پردیس که با حمایت های مختلف از مجاری خاص به این سمت رسید علاوه بر کم شدن سود دهی این پتروشیمی مهم و بزرگ کشور، محیطی جهنم وار برای بومیان و بهشتی برای بازنشسته ها و دوستان این مدیرعامل نامقبول مردمان جنوب، تبدیل شده است.

بر این اساس شنیده شده تاکنون بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارکنان بومی این پتروشیمی منفک یا بلاسمت شده اند.

همچنین شنیده شده بازنشسته هایی چون صباغی و جعفری به معاونت مالی و اداری

و مدیریت حقوقی و عضو موظف هیئت مدیره رسیده اند .

مگر در یک شرکت بورسی چند عضو هییت مدیره موظف باید باشد؟ ویا مگر وزارت دفاع نامه منع بکارگیری بازنشستگان را دوسال پیش ابلاغ نکرده است؟

با حضور این دو نفر ادغام معاونت مالی و اداری صورت گرفته تا ضمن بازگشت به شیوه مدیریت عهد باستان دستان دوستان مدیرعامل برای جولان بیشتر باز باشد.

همچنین شنیده شده در خدمات پشتیبانی،با  حذف نفرات سالم و به به کارگیری افرادی که در نفوذ پیمانکارند و حاشیه های فراوانی حول محور آنان به گوش می رسد، خدمات این شرکت را به حاشیه برده است.

عزل و نصب های بدون رابطه و ضابطه در مدیریت و سطوح مختلف این پتروشیمی باعث ایجاد نارضایتی شدید کارکنان شده است که چشم بینا و گوش شنوایی برای آن نیست.

جابجایی نفرات بدون توجه به تخصص آنان تا جایی که هیچ کس در زمان میری لواسانی سرجایی خودش نباشد که این امر باعث کاهش سود شرکت و بحث ارزان فروشی شود تا شاهد مدیریت فوق العاده ضعیف در این شرکت مهم و ارزشمند کشور شده است.

میری لواسانی در اقدامی عجیب تمام تیم را بدون داشتن تخصص لازم در سیستم بخاطر اینکه هیچ کس متوجه کار نشود، جابجا کرد تا مدیرانی که سالیان سال در این شرکت فعالیت داشته و‌ تجربه و تخصصی  واحد خود را داشته اند جابه جا کرد تا در نهایت منجر به زیان ۵۰ درصدی این شرکت شده و ضربات جبران ناپذیری به بازنشستگان نیروهای مسلح زده باشد.

چرا سود این شرکت با از دست دادن بازارها، ضربات جبران ناپذیری را به صنعت اوره کشور وارد کرده است؟

شنیده شده راننده ای در این شرکت با نفوذ کامل بر مدیران، باعث ایجاد خفقان و ترس شدید از پرونده سازی برای کارکنان باعث سکوت و عدم واکنش کارکنان به وضعیت موجود شده است.

آیا دربین نمایندگان مجلس، نهادهای نظارتی و وزارت دفاع کسی نیست که از این مدیری که ادعا وابسته بودن به بالاترین سطح وزارت دفاع را دارد سوال کنند؟ یا او با جوابهای غیر تخصصی تمام سیستم وزارت دفاع را فریب داده است؟

چرا که میری لواسانی خود را مورد حمایت نهادهای نظارتی میداند بحث حق الناس و  بازنشستگان چی میشود؟

این امر باید قابل توجه سازمان بورس،سازمان بازرسی نیروهای مسلح، دفتر مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح باشد که او کل سیستم را به عناوین مختلف سرگرم نموده که بتواند این کاهش سود را کسی متوجه نشود.

چرا در پتروشیمی پردیس با آمدن میری لواسانی تمام ساختار شرکت ۲۰ ساله به هم ریخته می شود؟‌ چه کسی باید جبران این خسارت ها بزرگ را بدهد که دوباره این سیستم بیمار شفا پیدا کند؟ این همه هزینه نیروی انسانی متخصص را کی باید پرداخت کند که نتیجه آن فرار افراد متخصص از پردیس است.

در پایان باید گفت: با پرونده سازی و هزینه کردهای بیرونی نمیشود این شرکت بزرگ را مدیریت کرد، چرا که اصل شرکت پردیس نیروهای متخصصی هستند که کنار گذاشته شده اند…

 در صورت عدم تصمیم گیری در سیستم وزارت دفاع در روزهای آتی خبرهای جدیدتری را به اطلاع بازنشستگان و سهامداران بورسی این شرکت خواهیم رساند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.