• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

افتتاح تبلیغاتی در بانک ملی بوشهر/ شعبه صرافی تعطیل شد+ عکس

  • کد خبر : 20326
  • 02 اردیبهشت 1403 - 14:10
نخستین شعبه صرافی بانک ملی در استان بوشهر، چند هفته پس از افتتاح، تعطیل شد

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از خلیج فارس؛ شعبه صرافی ملی ایران ۵ اسفندماه سال گذشته با حضور معاون اقتصادی استانداری و رییس اتاق بازرگانی بندر بوشهر افتتاح شد.

این صرافی به جای شعبه موسسه منحل شده نور افتتاح شد، موسسه ای که سال گذشته به دلیل ناترازی منحل و در بانک ملی ادغام شده بود.

محسن دادخواه تهرانی سرپرست شعب بانک ملی استان بوشهر در افتتاح صرافی ملی بوشهر گفته بود: «امیدواریم افتتاح اولین شعبه صرافی ملی ایران در بندر بوشهر برای مشتریان این بانک و شبکه بانکی استان منشأ خیر و برکت باشد.»

اما این شعبه پس از چند هفته فعالیت تعطیل و اکنون کرکره آن پایین کشیده شده تا اقدام بانک ملی تبلیغاتی از آب درآید.

این درحالی است که استقرار صرافی ملی می تواند خدمات موردنیاز هم استانی ها خصوصا تجار و بازرگانانان را ارائه کند، اما به دلیل تعطیلی این شعبه، باید راهی شیراز و تهران شد.

پاسخ بانک ملی: امتیاز مهمی برای استان گرفته شده

برای پیگیری این موضوع، با سرپرست شعب بانک ملی استان تماس گرفتیم، اما وی پاسخگو نبود. سپس پیامکی به دادخواه تهرانی ارسال تا توضیحات وی درباره تعطیلی صرافی ملی جویا شویم. اما وی پاسخ داد که در این زمینه مسئول روابط عمومی پاسخگو است.

متعاقب آن، جوادیان مسئول روابط عمومی بانک ملی بوشهر در تماس با خبرنگار خلیج فارس اظهار کرد: در سال گذشته بانک ملی بنای ایجاد ۱۰ صرافی ملی در استان ها را داشت که با پیگیری زیاد، مجوز یکی این شعب برای بوشهر اخذ شد و از این نظر از ۲۰ استان دیگر جلوتر هستیم.

وی درخصوص دلیل تعطیلی این شعبه پس از چند هفته فعالیت گفت: برای شروع به کار این صرافی از نیروهای بازنشسته استفاده کردیم، ولی ادامه کار آن نیازمند جذب نیروی تخصصی به دلیل حساسیت های حوزه ارز و تخصیص منابع ارزی می باشیم که امیدواریم به زودی تامین و این شعبه مجددا فعالیتش را از سر بگیرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=20326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.