• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای استان بوشهر(ن) تمدید شد

  • کد خبر : 21344
  • 31 تیر 1403 - 18:28
آوای بوشهر: دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای استان بوشهر از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم مرداد ماه خبر داد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه‌ای استان بوشهر از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش آوای بوشهر، عباس اعتمادی پور اظهار کرد: مهلت اولیه ارسال آثار به دبیرخانه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر، تا ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده بود که با توجه به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در رویداد ، این مهلت تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.

دبیر رویداد رسانه ای استان بوشهر خاطر نشان ساخت ؛ عموم متقاضیان تا پایان روز شنبه، ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را در بخش‌ها و قالب‌های رویداد  در سامانه                                                           https://formafzar.com/form/kiapo ثبت و از این طریق در جشنواره شرکت کنند.

سردبیر آوای بوشهر خاطرنشان کرد: بخش رقابتی این دوره رویداد رسانه ای، شامل تیتر، یادداشت، گزارش، عکس، کلیپ و موشن گرافی و بخش ویژه گردشگری خواهد بود که خبرنگاران علاقمند می توانند آثار منتشره خود در بازه زمانی اول مردادماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ را در بخش های ذکر شده به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را حداکثر در دو بخش به دبیرخانه رویداد ارسال کنند و در هر بخش نیز ارسال حداکثر دو اثر امکان پذیر است. در صورت ارسال بیش از یک اثر در هر بخش، داوران رویداد، اثر برتر را انتخاب و برای رقابت معرفی می کنند.

اعتمادی پور اضافه کرد: مخاطب این رویداد، تمامی خبرنگاران رسانه های رسمی و مجوزدار استان بوشهر هستند که اثری را در بخش های ذکر شده در رسانه استانی یا کشوری منتشر کرده باشند.

وی اضافه کرد: امکان شرکت خبرنگاران غیربوشهری در این رویداد منوط به انتشار اثر با محوریت موضوعی «استان بوشهر» در رسانه های رسمی است و بدیهی است خبرنگاران غیربوشهری نمی توانند با محتوایی به جز «استان بوشهر» در این رویداد شرکت نمایند.

عباس اعتمادی اضافه کرد، دومین رویداد رسانه ای ۱۵ شهریور ماه  برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

https://avayebushehr.ir/?p=20721

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.