• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

پیروزی مجتمع گاز و شکست مسئولان استان در وقت اضافه/ باهوش گل پیروزی زد

  • کد خبر : 22078
  • 12 مهر 1403 - 8:49
آواي بوشهر: مسئولان استان بوشهر یا نخواستند یا نتوانستند شرط مدرک تحصیلی کارشناسی را به دیپلم تقلیل دهند و‌ از این خواسته کارجویان بومی به راحتی گذشتند.

آوای بوشهر؛ آزمون استخدامی مجتمع گاز پارس جنوبی که در واپسین روزهای پایانی با ورود مسئولان استانی ، نهادهای  نظارتی و رسانه های استان بوشهر از شهریورماه به جمعه ۱۳ مهرماه موکول شده بود بدون هیچ تغییری در ۵ شهر برگزار می شود.

 مسئولان استان بوشهر یا نخواستند یا نتوانستند شرط مدرک تحصیلی کارشناسی را به دیپلم تقلیل دهند و‌ از این خواسته کارجویان بومی به راحتی گذشتند.

تغییر شرایط آزمون نیاز به رایزنی بیشتر مسئولان استانمان داشت که متاسفانه این مهم اتفاق نیافتاد.  هنوز یادمان نرفته چند سال قبل وقتی قرار بود آزمون پتروپالایش کنگان برگزار شود برای دیپلم سهمیه ۵۰ درصدی و برای لیسانس سهمیه ۲۵ درصدی قائل شده بودند که با ورود جدی سکینه الماسی نماینده وقت مجلس سهمیه دیپلم  برای بومی ها به ۱۰۰ درصد و لیسانس ۵۰ درصد افزایش یافت. 

انتظار میرفت مسئولان فعلی نیز با همین جدیت حق پایمال شده کارجویان بومی‌را بستانند اما صد حیف خیلی ساده به تغییر محل آزمون قانع شدند!

این غول گازی خیلی بی پروا و‌بی توجه به خواسته ی جوانان بومی ،مسیر خودش را پیش گرفته و‌ خیلی راحت حق آنان را پایمال می کند و‌انگار نه خانی آمده و‌نه خانی رفته!

مدیرعامل فرتوت این سازمان با گرای مدیر منابع انسانی غیربومی اش پنبه در گوش گذاشته اند و کار خودشان می کنند! اینجاست که باید افسوس خورد که چرا چهار نیروی بومی دلسوز را در همین شرکت گاز که کم نیستند برای پست های اصلی این شرکت همراهی نکردیم تا امروز اینگونه حقوق جوانان بومی را پایمال کنند.

اینجاست که باید گفت آقای باهوش با گل طلایی در وقت های اضافه آب سردی بر روی جوانان بومی و‌مسئولان استان بوشهر ریخت و مجتمع گاز پیروز این بازی نابرابر شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=22078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.