• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

مطالبات تیم پارس پرداخت می شود/ هواداران تجمع نکنند/ برنامه ریزی برای حضور پر رنگ تر پتروشیمی ها در تیم پارس

  • کد خبر : 6529
  • 07 آذر 1397 - 15:19

به گزارش آوای بوشهر، فرماندار جم در نشست با  اعتراضی هواداران پارس جم با بیان اینکه اهل شعار نیستم و سعی کرده ام کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم افزود: از ابتدای حضورم در شهرستان پیگیر مشکلات تیم پارس جنوبی جم بوده ام و بابت این پیگیری ها منتی بر هواداران و مردم ندارم. […]

به گزارش آوای بوشهر، فرماندار جم در نشست با  اعتراضی هواداران پارس جم با بیان اینکه اهل شعار نیستم و سعی کرده ام کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم افزود: از ابتدای حضورم در شهرستان پیگیر مشکلات تیم پارس جنوبی جم بوده ام و بابت این پیگیری ها منتی بر هواداران و مردم ندارم.

فرماندار جم گفت: مطالبه گری هواداران را برای تحقق خواسته ها ارزشمند می دانم و قطعا با همراهی مسئولان و مردم می توان به اهداف رسید.
وی با بیان اینکه تیم پارس جم متعلق به تمام استان است و ۱۰ فرماندار و ۴ نماینده باید پیگیر رفع مشکلات این تیم محبوب باشند خاطر نشان کرد: اولویت اول شهرستان جم را تیم پارس جم می دانم و حتی بین آب و تیم پارس، تیم پارس را به عنوان اولویت اصلی معرفی کرده ام و معتقدم رفع مشکلات این تیم از آب و برق و اشتغال واجب تر است چون نشاط آفرین است.

حسینی در ادامه افزود: مدیر عامل جدید منطقه ویژه پارس خود فردی فوتبالی است و دغدغه تیم پارس را دارد. به مشکلات تیم واقف است و همکاری خوبی دارد. باید به وی فرصت و دلگرمی داد تا بتواند مشکلات را رفع کند.

وی بیان کرد: برنامه های کوتاه مدت و میان مدتی برای رفع مشکلات تیم پارس در طراحی شده که در کوتاه مدت تزریق مالی در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم افزود: در میان مدت هم قرار است تمهیدات لازم برای حمایت ویژه تر از تیم پارس با تعامل و تامین حقوق پتروشیمی ها انجام شود.

فرماندار جم گفت:مطالبات تیم پارس جنوبی جم پرداخت خواهد شد و قطعا اجازه نخواهیم داد این نشاط و شادابی حذف شود.

وی گفت: تضمین می کنم خواسته های هواداران را تا حصول نتیجه پیگیری کنم و هر جا به بن بست رسیدیم به هواداران اعلام کنیم کاری از ما بر نمی آید.

محمد حسینی خاطر نشان کرد: از هواداران تقاضا دارم امنیت و حیثیت شهرستان را حفظ کنند و با پیگیری مطالبات از مجرای قانون، به مسئولان انگیزه دهند و هواداران نباید تجمع کنند تا خوراک برای رسانه های شرق و غرب درست شود که نهایتا کشور تضعیف شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.