• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

نباید به خاطر چند ساعت قطعی ارتباطات، انتقاد کرد!/ ضعف ها را به رسانه ها نکشانید/ از برخی مدیران انتقاد نشود

  • کد خبر : 4846
  • 19 اسفند 1396 - 8:23

حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه جمعه در نشست با مردم جم با اشاره به برخی وظایف شورای اسلامی شهر جم اظهار داشت: افراد با استعداد زیادی در شهرستان جم وجود دارند که وظیفه شورا شناسایی و توجه به آنان است. وی با انتقاد از شهردار تهران، گفت: جای تاسف دارد شهرداری مرکز کشور در یک همایشی از […]

حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه جمعه در نشست با مردم جم با اشاره به برخی وظایف شورای اسلامی شهر جم اظهار داشت: افراد با استعداد زیادی در شهرستان جم وجود دارند که وظیفه شورا شناسایی و توجه به آنان است.

وی با انتقاد از شهردار تهران، گفت: جای تاسف دارد شهرداری مرکز کشور در یک همایشی از افراد خانم برای رقص استفاده کرده است و بعد نیز توجیه کرده ‌ند که خانم‌هایی که می‌رقصیده‌اند زیر ۱۰ سال سن داشته‌اند.

امام جمعه جم تصریح کرد: نباید با بهانه‌های مختلف که مردم شاد شوند مسائل خلاف شرع انجام شود و اینها زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

گنجی یادآور شد: ما در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نباید برای شادی مردم مسائل غیرشرعی را اجرا کنیم که برگزاری آن توسط مسئوول پذیرفتنی نیست، قطعا مراجع دینی هم از این موضوع انتقاد دارند و دغدغه آنان نیز باید لحاظ شود.

امام جمعه جم با بیان این که نباید برخی مدیران شهرستان جم مورد انتقاد قرار بگیرند تصریح کرد: برخی از مدیران بومی شهرستان جم، بسیار پر تلاش و دلسوز هستند و نباید به بهانه‌های مختلف مورد انتقاد قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در سایت‌ها دیدم مدیر مخابرات جم به دلیل قطعی چند ساعته ارتباطات شهرستان زیر سوال رفته بود و مورد انتقاد قرار گرفته بود در حالی که مدیر مخابرات جم یکی از مدیران خوب و دلسوز شهرستان جم است.

گنجی با اشاره به وضعیت مخابرات در گذشته، افزود: در سال‌های قبل، مخابرات جم ساختمان نداشته است و در بحث مخابرات و ارتباطات بسیار ضعیف بوده‌ایم و امکانات و زیرساخت‌های مناسب نیز در جم وجود نداشته است اما در زمان فعلی ساختمان مخابرات شهرستان جم در حال بهره برداری است و شنیده ام حدود ۱۵ میلیارد تومان در این حوزه طی سال جاری کار انجام شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه مخابرات اقدامات خوبی در حال انجام است و اگر جایی ضعف‌هایی را می‌بینیم سریعا به سایت‌ها این موضوعات را نکشانیم، سعی کنیم افرادی که دارند کار می‌کنند و دلسوز هم هستند را حمایت کنیم ، نقد انجام شود اما تفکیک و تهدید نکنیم و این که همه را زیر سوال ببریم زیبنده نیست.

امام جمعه جم با بیان این که جمعیت شهرستان جم مثل گذشته نیست و  روز به روز در حال افزایش است، یادآور شد: به گفته امام خمینی(ره) خدمت به جامعه محروم بالاترین عبادت است و مسئولان باید برای حل مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و رفع ضعف‌ها تلاش کنند.

گنجی به هشتمین همایش نکوداشت روز جم اشاره کرد و گفت: در هشت سال گذشته اتفاق خوبی رخ داده و ۲۵ اسفند به نام روز جم نام‌گذاری شده است که سبب می‌شود ظرفیت‌های شهرستان مورد بررسی قرار بگیرد و مشکلات نیز پیگیری شود.

وی افزود: شورای اسلامی و شهردار شهر جم در خصوص هزینه‌های این برنامه‌ها دقت کافی را داشته باشند، این پول‌های بیت‌المال برای نحوه هزینه آنان در روز جم باید دقت لازم صورت بگیرد و همه اعضای شورا و شهردار در قبال آن مسئوول هستند.

امام جمعه جم تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر جم نباید برنامه‌های روز جم را با طبع سیاسی انجام ندهند و باید از داشته‌ها حفاظت کنند و دنبال خواسته‌های مردم باشند.

گنجی یادآور شد: یکی از داشته‌های جم، فرودگاه بود و یکی از خواسته‌های مردم نیز راه‌آهن بود که به راه‌آهن دست نیافتیم و فرودگاه را نیز از دست داده‌ایم.

وی خطاب به شورای اسلامی شهر جم بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان فرودگاه است و شورا باید پیگیری کند چرا فرودگاه تعطیل شده و این امتیاز بزرگ و مهم از شهرستان جم گرفته شده است.

امام جمعه جم با بیان این که مسئوولان باید جلوی قطع درختان در جم را بگیرند افزود: سالیانه به دلیل ساخت و سازها درختان زیادی در جم قطع می‌شود و به همین دلیل، طبیعت و باغات زیادی نیز از بین می‌روند.

وی ادامه داد: شورای شهر جم و مسئولان باید از قطع درختان جلوگیری کنند و اگر ساخت و ساز ها با همین سرعت در شهرها و روستاهای جم ادامه یابد طبیعت زیبای جم از بین خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4846

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.