• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

استخر سرپوشیده شهرداری جم گام مهمی در کاهش وابستگی به نفت و گاز/ نقش مهم استخر در توسعه ورزش قهرمانی

  • کد خبر : 12544
  • 09 تیر 1399 - 23:39
نباید به مجموعه استخر سرپوشیده شهرداری جم به عنوان یک مجموعه صرفا تفریحی فانتزی نگاه کرد بلکه این مجموعه می تواند بستر توسعه ورزش های آبی و درخشش جوانان و نوجوانان جم در ورزش استان و کشور باشد.

رئیس هیات شنای شهرستان جم گفت: بهره برداری از استخر شهر جم، می تواند به توسعه ورزش های آبی کمک ویژه ای کند.
به گزارش آوای بوشهر؛ حسین ثناگویا با اشاره به پروژه در حال احداث استخر شهرداری جم افزود: یکی از مطالبات جدی مردم و به ویژه جوانان شهرستان جم وجود استخر سرپوشیده در سطح شهرستان بود که خوشبختانه با نگاه توسعه محور شورا و شهرداری جم محقق شده است.

وی با بیان اینکه با وجود تعداد زیاد علاقمندان به ورزش های آبی، متاسفانه استخر عمومی در شهر جم وجود ندارد تصریح کرد: استخرهای موجود در شهرک ها برای کارکنان و خانواده های نفت و گاز ساخته شده و حضور شهروندان جم هم گاها با گلایه های پرسنل نفت و گاز همراه بوده است.
ثناگویا اضافه کرد: نباید به مجموعه استخر سرپوشیده شهرداری جم به عنوان یک مجموعه صرفا تفریحی فانتزی نگاه کرد بلکه این مجموعه می تواند بستر توسعه ورزش های آبی و درخشش جوانان و نوجوانان جم در ورزش استان و کشور باشد.
رئیس هیات شنای شهرستان جم یادگیری شنا را یکی از ضرورت های مهم دانست و تصریح کرد: سالانه افراد زیادی به علت ناآشنایی با فنون شنا، در دریا و یا سایر آب ها غرق می شوند و از ظرفیت استخر می توان برای آموزش، درمان و برگزاری مسابقات بهره برد.
ثناگویا با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های ورزشی جم و حذف اتکا به نفت و گاز خاطر نشان کرد: ورود به استخرهای شهرک های نفت و گاز محدودیت دارد و باید برای کاهش وابستگی به شهرک ها، گام های جدی تری برداشته شود که احداث استخر یکی از این موارد است.
وی اضافه کرد: در شرایطی که اداره ورزش و جوانان در بحث تامین مالی چنین پروژه هایی با کمبود منابع مالی مواجه است اقدام شهرداری در اجرای این پروژه، گام مهمی در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی شورای شهر قلمداد می شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.