• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

انتشار اثر علمی پژوهشی از دو نویسنده شهرستان جم

  • کد خبر : 4304
  • 12 آذر 1396 - 9:39

به گزارش آوای جم؛ انتشار اثری علمی از سجاد بهزادی و هدایت الله نیکخواه ، دو دانش آموخته رشته جامعه شناسی شهرستان جم در مجله علمی پژوهشی مطالعه توسعه اجتماعی ایران قابل مشاهده است . سجاد بهزادی هدف از پژوهش انجام شده را ، بررسی تاثیرات (اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی) تاسیسات صنعتی بر توسعه […]

به گزارش آوای جم؛ انتشار اثری علمی از سجاد بهزادی و هدایت الله نیکخواه ، دو دانش آموخته رشته جامعه شناسی شهرستان جم در مجله علمی پژوهشی مطالعه توسعه اجتماعی ایران قابل مشاهده است .

سجاد بهزادی هدف از پژوهش انجام شده را ، بررسی تاثیرات (اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی) تاسیسات صنعتی بر توسعه شهرستان جم دانست.
وی افزود: این پژوهش به بررسی اثرات و پیامدهای صنعت پالایشگاهی بر فرایند توسعه شهرستان جم در بعد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی از نگاه نخبگان و متخصصان پرداخته است.
بهزادی ادامه داد: یافته های تحقیق انجام شده نشان می دهد که توسعۀ صنعتی و پیشرفت های تکنولوژی ناشی از راه انداری پالایشگاه در شهرستان جم پیامدهای متناقضی را به دنبال داشته است. از طرفی در بعد اقتصادی، با ایجاد اشتغال و درآمدهای پایدار و امکانات زیربنایی فرصت ها و ظرفیت های زیادی برای شهرستان فراهم آورده است و از طرف دیگر، تبعات اجتماعی و زیست محیطی فراوانی ایجاد کرده که منجر به بروز آسیب های اجتماعی مختلفی شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند نسخه کاملی از این اثر را که مورد داوری هیاتی از اساتید برجسته کشوری نیز قرار گرفته است در مجله علمی پژوهشی “مطالعه توسعه اجتماعی ایران” مشاهده کنند.
گفتنی است دکتر هدایت الله نیکخواه اکنون استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه هرمزگان و سجاد بهزادی نیز دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه آزاد تهران می باشد./آوای جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4304

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر دو نویسنده و جامعه شناس روشنفکر شهرستان. برای هر دو عزیز، آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.