• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
رييس شبكه بهداشت و درمان جم:

انجام ۵۶۶ بازدید از مراکز و اماکن حساس در ایام عید نوروز/ پلمپ ۴ واحدصنفی متخلف در شهرستان جم

  • کد خبر : 8267
  • 21 فروردین 1398 - 20:52
با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط شهرستان همه روزه جهت کنترل و تامین امنیت مواد غذایی و بهداشتی عرضه شده بازرسی هایی خود را به طور مستمر انجام دادند.

آوای بوشهر؛ احمد قاسمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در گفت و گو با آوای بوشهر اظهار داشت: با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفندماه ۹۷ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸ بازرسان بهداشت محیط شهرستان همه روزه حتی در ایام تعطیل، جهت کنترل و تامین امنیت مواد غذایی و بهداشتی عرضه شده بازرسی هایی خود را به طور مستمر انجام دادند.

به گزارش آوای بوشهر، قاسمی با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز بالغ بر ۵۶۶ بازدید از مراکز و اماکن حساس شهرستان جم انجام شده است گفت: تعداد ۳۸۹ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همچون رستوران ها،ساندویچی،نانوایی و … و تعداد ۱۷۷ بازدید نیز از اماکن عمومی حساس همچون آرایشگاه زنانه،پارکها و نقاط اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی از تعطیلی ۴ واحد صنفی متخلف در جم خبر داد و افزود: دو واحد صنفی آش فروشی، یک واحد صنفی کبابی و یک ساندویچی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل شدند و پرونده آن ها جهت رسیدگی به دادگاه ارجاع داده شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان جم با تأکید بر اهمیت سلامت مواد غذایی، آب و بیماری منتقله از آن، تصریح کرد: در طرح بسیج سلامت ‏نوروزی ۵۳ مورد نمونه برداری از موادغذایی، ۱۴۵۰ مورد کلرسنجی و ۷۷ نمونه برداری میکروبی آب از شبکه آب شرب و همچنین با دستگاههای پرتابل ۷۵۶ مورد از عواملی همچون دمای یخچال و فریزر و مواد غذایی آماده شده،شوری،قطبیت روغن توسط همکاران بهداشت محیط و بهورزان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

قاسمی در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه گویا ۱۹۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.