• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
10
اظهارات عجیب رییس ورزش نفت در جم:

۶٧ میلیارد تومان بودجه باشگاه پارس جنوبى در این فصل بوده است/بازیکنان پارس در زمین راه میرفتند/ اگر من بودم هزارتومان هم کف دست بازیکنان نمی گذاشتم/ پارس جم این فصل مشکل مالی نداشت

  • کد خبر : 21049
  • 23 خرداد 1403 - 20:31
آوای بوشهر:هادی افشار: وقتی ابتدای فصل جذب بازیکن را در اختیار سرمربی قرار می دهید هرجور دلش بخواهد با بازیکن قرارداد می بندد، اما بازیکن باید در باشگاه قرارداد خود را امضاء کند و طرف حساب آن باشگاه باشد.بازیکنی که اینجور در زمین راه برود من هزار تومان کف دست آن نمیگذاشتم.

به گزارش آوای بوشهر؛ هادی افشار، رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت در حاشیه آخرین بازی پارس جم در لیگ آزادگان در ورزشگاه تختی گفت: باشگاه پارس جنوبى در این فصل مشکل مالی نداشت و با ۶۷ میلیارد بودجه ایى که به این باشگاه اختصاص پیدا کرده بود  و بیش از ۸۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم پرداخت شده است.

رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت نیز با اشاره به حضور ۳۵ ساله خود در ورزش گفت در تمام رده های سنی مربیگری کرده ام و ادم بی تجربه ای در ورزش نیستم اما اتفاقی که این فصل برای پارس جم رخ داده به شخصه ناراحتم. زمانی که تیم پارس جم به لیگ یک سقوط کرد بدهى هاى سنگینى داشت سختی های زیادی برای پرداخت بدهی های زیاد این تیم کشیدیم و زمانی که این تیم تحویل گرفتیم به سازمان لیگ، هتل، بازیکن و‌ کادرفنى بدهکار بود ولی خوشحالیم که امروز بدهی به جایی نداریم اما ولی وظیفه من نیست در زمین بازی کنم، این وظیفه بازیکن و کادر فنی هست که در زمین غیرت به خرج بدن و با جان دل بازی کنند.

رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت در میان خبرنگاران و هوادران این تیم گفت: این باشگاه بودجه مشخص دارد و ما به مسائل فنى ورود نمى کنیم و سرمربی باید لیست بازیکنان مدنظر خود برای جذب به باشگاه اعلام کند.

هادی افشار اضافه کرد در زمانی که پارس جم نتایج ضعیفی کسب کرده و حال روز خوبی نداشت سرمربی پارس را فراخواندیم ودر جلسه ای با قنبرزاده مدیرکل ورزش وزارت نفت صورت جلسه ای تنظیم شد و تصمیم برآن شد تا اخر فصل با روانخواه ادامه دهیم و یک سری مسائل بود که گفتن آن خوب نیست.

وی افزود: وزارت نفت ۱۸۰ تیم ورزشی دارد و پارس جم هم یکى از آنهاست. ما ۴۵ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کشور داریم و وظیفه من است که برای این تیم ها بودجه بگیرم،  در هیچ فصلى سابقه نداشته که یک تیم  تا پایان لیگ بتواند بیش از ۸۰ درصد قراردادها اعضای تیم را پرداخت کند پس قطعا این تیم در این فصل مشکل مالی نداشته است.بودجه این فصل خیلی خوب بسته شد و‌ هیچ مشکل مالی نداریم و در بحت ترانسفر، هتلینگ و پشتیبانی هم با مشکل مواجه نیستیم.

افشار خاطر نشان ساخت: تمام اقدامات لازم از اردوی پیش فصل، نیم فصل و حتی سفرهای این تیم به بهترین شکل ممکن تامین شده و حتی وزارت نفت  در تهران زمین تمرین دارد ولی تیم پارس در زمین دیگری که کرایه کرده بود تمرین مى کرد.

افشار خطاب به هوادران باشگاه پارس جنوبى گفت: دغدغه شما هواداران دغدغه من هم هست و هر زمان اگر بگوییم تیم باید در لیگ یک بماند ما به خودمان فحش داده ایم ما که بی پول نیستیم، پول، امکانات و سخت افزار داریم و هیچ مشکلی براى صعود تیم هم وجود ندارد. ما حتى برای آب سردکن، و سیستم صوت ورزشگاه، غذای بازیکنان هم جلسه برگزار کردیم آیا شما متوجه شده اید؟ من در یک سال گذشته حداقل چهار بار به شهرستان جم سفر کردم ، پس اینجا را می شناسم و مردم و‌هواداران پارس را درک می کنم.

ایشان با اشاره به مشکلات ساختارى باشگاه پارس جنوبى گفت: تا باشگاه ساختار و صاحب نداشته باشد نمی توانیم برویم بالا و به مسئولین باشگاه هم گفتم باید اینجا ساختارمند شود. 

 وقتی ابتدای فصل جذب بازیکن را در اختیار سرمربی قرار می دهید هرجور دلش بخواهد با بازیکن قرارداد می بندد، اما بازیکن باید در باشگاه قرارداد خود را امضاء کند و طرف حساب آن باشگاه باشد.بازیکنی که اینجور در زمین راه برود من هزار تومان کف دست آن نمیگذاشتم.

هادی افشار افزود: این تیم برای این منطقه هست اما صاحب برند معنوی آن برای نفت می باشد و ۲۰ درصد آن باید شرکتی ۴٠ درصد آن بومی و حداکثر ۴۰ درصد از بازیکنان این تیم باید از خارج از استان جذب شود ولی اینها رعایت نشده است ولی این فصل فرم هایی اماده کرده ایم و تا این فرم ها من امضاء نکنم هزار تومن هم پرداخت نمی شود.

رئیس ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت گفت: 

نگاه من این هست در این تیم باید از ظرفیت بازیکن و مربی بومی استان استفاده شود و‌ بودجه باشگاه به این موارد پرداخت شود. به مسئولین باشگاه گفته ام اگر صورتجلسه کمیسیون ماده ۵ باشگاه این فصل اماده نشود هیچ بودجه ای به تیم تعلق نمی گیرد.

او در پایان این گفتگو اظهار داشت که از تمام مسائل و مشکلاتی که در این تیم رخ می دهد اطلاع کامل دارم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.