• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
4
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

پیگیر وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس بوشهری‌ها هستیم

  • کد خبر : 21903
  • 28 شهریور 1403 - 15:24
آوای بوشهر:ئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس گفت: پیگیر آخرین وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس بوشهری‌ها در یزد هستیم.

 به گزارش اوای بوشهر رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در تماس‌های جداگانه با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد پیگیر آخرین وضعیت مجروحان و احراز هویت متوفیان سانحه اتوبوس زائران بوشهری آستان مقدس رضوی شد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در این تماس‌ها با تسلیت درگذشت ۱۰ بانوی هم‌استانی و آرزوی سلامتی و بهبود کامل برای آسیب‌دیدگان و همچنین قدردانی از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و بیمارستان‌های استان یزد در امدادرسانی و درمان این سانحه، بر تسریع در ادامه روند رسیدگی به سانحه‌دیدگان و شناسایی درگذشتگان تأکید کرد.

 احمدی در ادامه با تشکر از پیگیری‌های استاندار بوشهر و سایر نمایندگان؛ از آمادگی کامل استان برای کمک به درمان و انتقال احتمالی بیماران به مقاصد مورد نیاز احتمالی خبر داد.

 دکتر «سیدحمید جمال‌الدینی» معاون وزیر بهداشت و «سیدمهدی هاشمی‌باجگانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم با اشاره به ترخیص ۲۷ نفر از مصدومان این حادثه وضعیت تنها دو بیمار را وخیم گزارش و بر ترخیص سایر آن‌ها ظرف ۴۸ ساعت آینده تأکید کردند.

 به گفته این دو مقام مسئول علاوه بر آن؛ یک کودک سه ساله هم به‌دلیل شرایط سنی و آسیب جدی مدت بیشتری در بیمارستان بستری خواهد بود تا پس از رفع خطر مرخص شود.

ساعت ۲:۳۳ دقیقه بامداد روز گذشته – ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ – اتوبوس حامل مسافران بوشهری از مقصد بوشهر به مشهد در جاده ساغند در ۱۴۰ کیلومتری جاده یزد به طبس دچار حادثه شد و بر اثر آن ۱۰ تن از مسافران زن جان باختند و ۴۱ مسافر مصدوم هم به بیمارستان‌های یزد، اردکان و میبد منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.