• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

برگزاری نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج حضرت سمیه روستای تنگمان شهرستان جم

  • کد خبر : 2381
  • 07 خرداد 1392 - 10:51

به گزارش آوای جم: مربی بصیرتی سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم در این نشست که شب گذشته در مسجد امیرالمومنین روستای تنگمان با حضور خواهران بسیجی برگزار شد گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام نوروزی خود، امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند و ویژگی های این حماسه را  حضور جهادی مردم و مسئولین در صحنه سیاسی و اقتصادی، توام با شور و نشاط و امید بر شمردند.

 

ستوانیکم عبدالرضا ریزی وجود اختلافات سلیقه ای در عرصه سیاسی، روند فشارهای حقوق بشری، روند بداخلاقی های سیاسی، احتمال توطئه انتخابات غیر آزاد و متراکم شدن فشارهای دشمن را از پیش زمینه هایی دانست که باعث شد امسال با این نام مزیّن شود و بیان کرد که حضور مردم در عرصه انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی می تواند در خنثی سازی آنها نقش موثری داشته باشد.

ریزی همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها،‌پایان دوره احمدی نژاد و امکان مساوی رقابت چهره های جدید، تاثیر احتمالی فشارهای تحریم بر نگرش مردم و امکان سوء استفاده از وضعیت اقتصادی بویژه تورم و بیکاری را از اهمیت این انتخابات دانست.

وی در ادامه ضمن بر شماری آرایش جدید انتخاباتی جریانات سیاسی،‌ ثبت نامه چهره های مختلف با اندیشه های متنوع سیاسی و همچنین حضور اصلاح طلبان را نشانگر تأیید عدم وجود تقلب در انتخابات سال ۸۸ دانست.

وی تصریح کرد: شجاعت شورای نگهبان در بررسی احراز صلاحیت ها از یک سو و تمکین کاندیداهای ثبت نام شده به رأی شورای نگهبان و اعلام موضع شایسته آنها را از نشانه های رشد بالای سیاسی جامعه و زمینه سازی مناسب برای خلق یک حماسه سیاسی تاریخی در ۲۴ خردادماه عنوان کرد

وی در پایان  به حضور در پای صندوقهای رأی تاکید و بیان کرد: با تشویق دیگران در خلق این حماسه،  نقش یک بسیجی مجاهد را ایفا نمائیم .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2381

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.