• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

توهین مسئولین پازارگاد به مردم جم/ آقای یاسری از مردم عذرخواهی کنید

  • کد خبر : 6486
  • 02 آذر 1397 - 13:45

فته گذشته بود که یادداشتی انتقادی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی فاقد مجوز در شهرک پردیس وابسته به عملیات غیر صنعتی پازارگاد منتشر شد. به دنبال انتقادات مردم و فعالان سیاسی و موضع گیری تند سرپرست ارشاد، با رایزنی های پشت پرده اعلام شد یکی از کنسرت های ۱۳ سانسی شهرک پردیس با حضور […]

فته گذشته بود که یادداشتی انتقادی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی فاقد مجوز در شهرک پردیس وابسته به عملیات غیر صنعتی پازارگاد منتشر شد.

به دنبال انتقادات مردم و فعالان سیاسی و موضع گیری تند سرپرست ارشاد، با رایزنی های پشت پرده اعلام شد یکی از کنسرت های ۱۳ سانسی شهرک پردیس با حضور خواننده کشوری محسن ابراهیم زاده، شومن کشوری ساسان کریمی و جناب خان در جم برگزار می شود.

اداره ارشاد و فرمانداری جم پس از توافق اعلامی، مجوز برگزاری کنسرت در شهرک پردیس با حمایت مالی پتروشیمی ها را صادر کردند!

این توافق البته چندان پایدار نماند و در گام اول، محسن ابراهیم زاده از اجرای برنامه به بهانه های مختلف امتناع کرد که احتمال می رود در این لغو برنامه ابراهیم زاده، مدیریت و روابط عمومی پازارگاد هم نقش سنگ انداز ایفا کرده اند!

هر چند که شهرداری جم و شورای شهر، جور بدقولی و رفتار غیر مسئولانه کشیدند و برای باشکوه شدن جشن در کمترین زمان ممکن، گروه موسیقی استانی را برای جشن دعوت کردند

اما شب گذشته و لحظاتی قبل از برگزاری جشن در جم اتفاق زشتی رخ داد؛
محمد بحرانی صداپیشه جناب خان در بازدید قبل از برنامه از فضای محل برگزاری جشن، اعلام کرد که مسئولان پازارگاد اعلام کرده اند چند دقیقه ای برای خیریه در شهر جم برنامه اجرا کنم! اما الان که آمده ام متوجه شدم چنین مطلبی صحت نداشته است و به همین دلیل در جم برنامه اجرا نخواهم کرد!

پیگیری های بعدی هر چند تصمیم جناب خان را تغییر داد اما به نظر می رسد مدیریت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و دبیر شورای راهبردی پتروشیمی ها، برای فرار از فشارهای افکار عمومی و البته عدم پرداخت هزینه، به محمد بحرانی اعلام کرده جشن شهر جم خیریه هست و به عنوان صدقه! برای مردم برنامه اجرا کند!

رفتاری که تحقیر و توهین به مردم و مسئولان جم را به همراه دارد و نشان داد مدیریت پازارگاد به جای قبول مسئولیت اجتماعی با نگاهی تحقیر آمیز مردم جم را گدا تصور کرده است.

یاسری مدیر عامل پازارگاد باید از مردم جم به خاطر نگاه از بالا به پایین و رفتار زشت در این مورد و بسیاری موارد دیگر عذرخواهی کند

به زودی زوایای بیشتری از عملکرد پتروشیمی ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.