• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

جلوی هیچ تیمی دست و پا بسته بازی نخواهیم کرد/ حضور پارس جنوبی جم در لیگ برتر سبب آشتی مردم جنوب کشور با فوتبال شد

  • کد خبر : 3394
  • 18 مرداد 1396 - 2:19

مربی پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم دست و پا بسته نیست و با تمام توان به دیدار سپاهان خواهیم رفت. به گزارش آوای جم، عرفان جم‌رتبه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با اشاره به صدرنشینی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر […]

مربی پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم دست و پا بسته نیست و با تمام توان به دیدار سپاهان خواهیم رفت.

به گزارش آوای جم، عرفان جم‌رتبه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با اشاره به صدرنشینی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت:به  توانایی بازیکنان تیمم ایمان داریم و جلوی هیچ تیمی دست و پا بسته بازی نخواهیم کرد.

وی افزود: پارس جنوبی‌جم اولین سال حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کندو این تیم ، هواداران خیلی خوبی دارد و قطعا در ادامه فصل و در رقابت‌هایی که میزبان هستیم حضور آنها تنها در ورزشگاه سبب موفقیت تیم خواهد شد.

مربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: در اولین دیدار خانگی تیم پارس‌جنوبی‌ جم در رقابت‌های لیگ برتر که در برابر پیکان در شهر جم برگزار شد با حمایت و حضور مردم در ورزشگاه توانستیم در۶ دقیقه ابتدایی این مسابقه با دو گل از حریف جلو باشیم.

جم‌رتبه با بیان این که مردم شهرستان جم و استان بوشهر در اولین دیدار خانگی تیم پارس جنوبی سنگ تمام گذاشتند ادامه داد: سرمایه‌های تیم ما همین هواداران هستند و بعد از حضور در لیگ برتر سبب شدیم تا مردم جنوب کشور و استان های بوشهر، فارس و هرمزگان با فوتبال آشتی کنند.

وی افزود: در دیدارهای پارس جنوبی به دلیل این که شهر جم در موقعیت مناسبی قرار دارد و با شهرستان‌های استان های هرمزگان و فارس نزدیک است سبب شده تا مردم این استان‌ها نیز برای حمایت از پارس جنوبی به ورزشگاه بیایند.

مربی پارس جنوبی جم یادآور شد: با توجه به اولین حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، به دنبال این هستیم تا جایگاه مناسبی که در شان شهرستان جم و هواداران خونگرم این تیم باشد به دست آوریم.

وی با اشاره به دیدار هفته سوم تیمش با سپاهان بیان کرد: هرچند سپاهان در دو بازی اول خود نتایج خوبی کسب نکرده ولی سپاهان همیشه سپاهان هست و بیشترین سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

جم‌رتبه با اعلام این که تیم پارس جنوبی جم دست و پا بسته نیست و با تمام توان به دیدار برابر این تیم خواهیم رفت، گفت: تمرینات این تیم با شادابی و هماهنگی انجام می‌شود و همدلی و صمیمیت موجود در بین بازیکنان و کادر فنی مهمترین عامل موفقیت تیم در دو بازی گذشته بوده است.

وی به وضعیت شرایط ورزشگاه تختی جم پرداخت و اظهار داشت: روند رفع مشکلات ورزشگاه تختی با پیگیری‌های مسوولین شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی پارس و تلاش‌های مدیرعامل تیم به خوبی قبل از اولین میزبانی پارس جنوبی در لیگ برتر انجام شد تا در اولین میزبانی در شهر جم به مصاف حریفان برویم.

وی افزود: اگر بخواهیم هر روز در این ورزشگاه تمرین کنیم، چمن کیفیت خود را از دست می‌دهد و امیدواریم دیگر ورزشگاه این شهر که به نام شهدا می باشد هرچه سریعتر وضعیت آن بهتر شود.

جم‌رتبه تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های مسوولین شهرستان که همراهی خوبی با تیم داشته‌اند هر چه سریع‌تر زمین چمن مصنوعی آماده شود تا در فصل زمستان و بارندگی ها به مشکل نخوریم.

مربی پارس جنوبی جم امکانات شهر جم را مطلوب دانست و تاکید کرد: انتظارات از تیم بالاست و احداث هتل، راه اندازی مجدد پرواز‌های فرودگاه توحید، استخر و زمین تمرین مناسب کمترین امکاناتی است که به آن نیاز داریم.

وی از مردم و مسوولین خواست تا آخرین لحظه از تیم شهر خود حمایت کنند و بیان کرد: مردم استان بوشهر و به خصوص شهرستان جم برای سربلندی نام جم یار و یاور ما باشند و با حضور پرشور خود در ورزشگاه در بازی های خانگی یار دوزادهم ما قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3394

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.