• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

حمایت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی از سرمایه گذاران بومی افزایش خواهد یافت

  • کد خبر : 4126
  • 21 آبان 1396 - 20:25

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم گفت: در راستای استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور، تعاملات اقتصادی و تجاری پالایشگاه نهم با سرمایه گذاران داخلی افزایش خواهد یافت. به گزارش آوای جم, سید محمد مهدی هاشمی در این باره گفت: نشست تخصصی بررسی فرصت ها و تهدید های سرمایه گذاری […]

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم گفت: در راستای استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور، تعاملات اقتصادی و تجاری پالایشگاه نهم با سرمایه گذاران داخلی افزایش خواهد یافت.

به گزارش آوای جم, سید محمد مهدی هاشمی در این باره گفت: نشست تخصصی بررسی فرصت ها و تهدید های سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس جنوبی در راستای افزایش تعاملات اجتماعی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان کنگان و فعالان تجاری و بازرگانی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی که مورد تاکید وزیر نفت می باشد کارگروه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پالایشگاه نهم تشکیل شد.

هاشمی ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی کلید واژه هایی مانند توانمند سازی نیروی کار و ایجاد بستر رقابت بین مناطق و استانها و همچنین به کارگیری تمام ظرفیت ها و قابلیت های متنوع تاکید بسیاری شده است و پالایشگاه نهم نیز بر همین اساس، دو برنامه اساسی توانمندسازی نیروی کار و رونق کسب و کار بر اساس نیازمندی های صنعت در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: برگزاری دوره های تئوری و عملی آموزشی جهت توانمند سازی نیروهای بومی اولین گام در این راستا بوده و گام بعدی ما رونق کسب و کارهای خرد و کلان مورد نیاز صنعت می باشد.

هاشمی با بیان اینکه جامعه محلی می تواند بخشی از نیاز های صنعت را برآورده کند اظهار داشت: اگر بین صنعت و جامعه بومی ارتباط اقتصادی برقرار شود، زمینه رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه نیز فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در آینده بسیار نزدیک، کارگروه و اتاق فکری تشکیل خواهد شد که پتانسیل های موجود درصنعت برای ایجاد کسب و کارهای خرد وکلان در منطقه درآن تشریح گردد.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم در پایان گفت: امیدواریم این نشست ها باعث افزایش تعاملات تجاری و اقتصادی سایت دو پارس جنوبی با سرمایه گذاران بومی شود و با تکمیل لیست تامین کنندگان منطقه، فرصت برابر حضور در معاملات را ایجاد نموده و با رونق کسب و کار در منطقه به تولید و اشتغال کمک بیشتری کنیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4126

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.