• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

روستای دشتک بخش ریز برق دار شد

  • کد خبر : 2108
  • 29 بهمن 1391 - 14:47

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جم؛ در آینی وبا حضور عبدالهی فرماندار وبخشدار ریز وتنی چند از مدیران اجرایی شهرستان جم پروژه برق رسانی به روستای دشتک از توابع بخش ریز به بهره برداری رسید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جم در این آیین، اظهار داشت: روستاییان عزیز ما افرادی هستند که وجودشان رحمت و برکت است و از سوی دیگر نه آلودگی محیطی نه فشاری بر ملت و اقتصاد ملی وارد می کنند، این افراد مردمانی نجیب سختکوش و مفیدی هستند که همه تلاش هایشان برای جامعه مفید است.

 

فرماندار جم افزود: روستاییان افرادی هستند که سرتا سر تلاششان تولید است و تولیدات اساسی و مورد نیاز کشور را تامین می کنند،از نگاه ما به آن کسانی که برای جامعه مفیدترند عزیزترند، اما اگر کسی در اتفاقات و قله های صعب العبور زندگی می کند نباید از حقوق خودش محروم باشد. جمهوری اسلامی در طول سی و چهارسال همه توان خود را بسیج کرده است تا خدمت رسانی به آحاد مردم در یک جبهه بسیار گسترده صورت گیرد، که در حال حاضر این افراد در دولت مشغول به خدمت رسانی هستند.

عبدالهی فرماندار جم در ادامه سخنان خودتصریح کرد: خوشبختانه امروز بخش وسیعی از روستاها دارای خدمات هستند، اما امیدوارم که در آینده ای نزدیک بتوانیم این جشن ها را در بخش های مختلف برگزار کنیم ، چرا که اگر روستاها آباد شوند به طور حقیقی و بنیادین کشور آباد خواهد شد.
عبدالهی اظهار داشت: ما بایدامروز به دنبال پایداری روستا برویم، اگر تولیدات، خدمات، رفاه، بهداشت،اشتغال، مسکن ، شبکه روستایی و ارتباطات پایدار باشد، آن وقت پایه تولید کشور ثبات پیدا خواهد کرد و اگر تولید اساسی یک کشور کشاورزی و دامداری است آن هم ثبات پیدا می کند. آن وقت می توانیم امیدوار باشیم که اقتصاد به سرعت به جلو برود و در تراز شایستگی های یک ملت قرار گیرد.

فرماندار جم در ادامه خاطر نشان کرد با برق رسانی به روستاها شاهد جلوگیری ازمهاجرت روستاییان به شهر خواهیم بود واز خالی شدن روستاها جلوگیری میشود وی ادامه داد با برق رسانی به چندین روستا شاهد ان بوده ایم که جمعیت آن روستا ها افزایش پیدا کرده است وافرادی که قبلا از این روستاهها مهاجرت کرده بودند با افتتاح برق ودسترسی به راه مناسب دوباره به روستاهای خود بازگشته اند وبه به زندگی روزمره خود ادامه داده اند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد:این پروژه به طول ۱۲۳۰متر خطوط فشار متوسط و ۵۰متر فشار ضعیف ویک دستگاه ترانس ۵۰kvaبا اعتباری بالغ بر ۴۰میلیون تومان از محل اعتبارات روستاهای فاقد برق به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2108

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.