• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
فرماندار جم:

ضرورت استقرار پایگاه اورژانس در شهرهای ریز و بهارستان

  • کد خبر : 11058
  • 22 بهمن 1398 - 11:48

فرماندار شهرستان جم گفت: ضرورت دارد پایگاه اورژانس در شهرهای ریز و بهارستان استقرار یابد.

به گزارش آوای بوشهر، محمد حسینی امشب در مراسم افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای اداری جم برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در دهه فجر در شهرستان جم افتتاح و کلنگ‌زنی شده که یک سوم پروژه‌ها در حوزه بهداشتی و درمانی بوده است.

فرماندار شهرستان جم افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توجه و اهتمام ویژه‌ای نسبت به شهرستان جم داشته است و خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان به مردم ارائه شده است.

 وی با اشاره به ویژگی‌های شهرستان جم بیان کرد: جم مهم‌ترین شهرستان نسبت به مرکز استان است و دارای دو بخش ریز و مرکزی و ۴ شهر است که در دولت تدبیر و امید بهارستان به شهر ارتقا یافته است.

حسینی با اشاره به افتتاح ساختمان شبکه بهداشت شهرستان جم خطاب به وزیر بهداشت گفت: مشکل اساسی این ساختمان امکانات و تجهیزات است که امیدواریم با عنایت و توجه شما شاهد تجهیز این ساختمان باشیم.

وی با بیان اینکه جم تنها شهرستانی است که خدمات رسانی در حوزه علوم پزشکی ندارد و بیمارستان این شهرستان مربوطه به صنعت نفت است تصریح کرد: نیروهای متخصص در بیمارستان توحید باید با همکاری علوم پزشکی افزایش یابد تا یکی از دغدغه‌های جدی مردم رفع شود.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به ضرورت استقرار پایگاه اورژانس در بخش و شهر ریز که فاصله ۵۰ کیلومتری با مرکز شهرستان دارند گفت: اورژانس ۱۱۵ شهری در شهر بهارستان احداث شود و انتظار داریم وزیر بهداشت این هدیه را به مردم بهارستان بدهد.

وی با تاکید بر اینکه جذب نیروی مراکز جامع سلامت مورد توجه قرار بگیرد افزود: تمام زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان را آمادگی داریم تا در کمیته برنامه ریزی ۵۰ درصد بودجه آن را با همکاری علوم پزشکی تامین کنیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.