• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان

فردوسی پور در بحث داوری به تیمهای ضعیف خیلی کمک کرده است/ این رسم تیم داری نیست از مسئولان شهرستان گله دارم

  • کد خبر : 8154
  • 15 فروردین 1398 - 22:46
ادامه همکاری من در فصل آینده با این شرایط امکان‌پذیر نخواهد بود. خیلی سختی کشیدیم و فکر می‌کردیم هر چه بگذرد شاید مسئولان به خودشان بیایند، اما متاسفانه هیچ‌کس به فکر نیست. اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم،‌ برخی نمی توانند در میان این مردم سر بلند کنند.

به گزارش آوای بوشهر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: فردا برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم و امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. بعضی بازیها محکوم به پیروزی هستیم، با توجه به نتیجه ضعیف پنج بازی گذشته فردا باید بازی را ببریم تا جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

تارتار در خصوص تیم استقلال خوزستان افزود: تیم خوزستان تیم جوانی است و بی پروا بازی میکند و هیچ چیز برای از دست دادن ندارد. فردا بازی سختی برای ما خواهد بود.

سر مربی تیم پارس جم بیان کرد: بازیکنانم به خاطر زندگی‌شان به این تیم آمدند و نیاز دارند که تأمین شوند. ما مشکلات خود را به گردن گرفتیم، اما نمی‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. در عمر مربیگری‌ام ندیدم زمین چمن تیم میزبان به این شکل باشد و باید به همین خاطر از مسئولان شهرستان گلایه کنم. در شهر خودمان باید از چیزهایی که در اختیار داریم، مراقبت شود.

وی در خصوص زمین نامساعد ورزشگاه تختی خاطر نشان کرد: الان در فصل بهار هستیم و ۱۵ روز از فروردین گذشته، اما چمن ورزشگاه مشکل دارد و متأسفانه هیچکس به فکر تیم نیست. ما غیربومی‌ها از این شهر می‌رویم، ولی این رسم تیمداری نیست. تیم‌های مقابل ما برای کسب امتیاز، تدافعی بازی می‌کنند. ما هم می‌خواهیم روی زمین بازی کنیم و نمی‌توانیم بازی‌های دهه ۵۰ یا ۶۰ را ارائه کنیم. این زمین برای تیم هایی مناسب است که برای کسب یک امتیاز بازی می کنند. سازندگی کار سختی است که باید در زمین هموار انجام شود. تصمیم داشتم تا پایان فصل چیزی نگویم، اما نشد.

مهدی تارتار در خصوص برنامه نود گفت: برنامه‌های دیگری چون شب‌های فوتبالی هستند که کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، اما اگر نود نباشد، مشکلات ما بیشتر می‌شود. این برنامه باعث شده حق تیمهای ضعیف پایمال نشود. با تعامل بیشتر میشود مشکلات را مرتفع کرد.

تارتار ادامه داد: عادل فردوسی پور برای فوتبال ما زحمت زیادی کشیده است. در دیدار برابر پدیده، صحنه منجر به اخراج دروازه‌بان ما از هیچ دوربین و زاویه ای پخش نشد. این در حالی بود که بازیکن حریف در موقعیت آفساید قرار داشت و هیچ برنامه‌ای این صحنه را پوشش نداد. امیدوارم عادل به برنامه خوب خود برگردد. او به خصوص در بحث داوری، خیلی به تیم‌های مظلوم کمک کرده است. برنامه شب‌های فوتبالی هم همین‌طور است، اما برنامه‌ها باید زیاد باشند تا رقابت ایجاد شود. امیدوارم نود را هر چه سریع‌تر روی آنتن داشته باشیم. ما در این فصل خیلی از داوری صدمه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص داوری فردا افزود: علی میرغفاری داور جوانی است و من خیلی از او حضور ذهن ندارم. امیدوارم از پس بازی فردا بربیاید و فکر نکند که ما میانه جدولی هستیم. ما به خاطر آبروی‌مان بازی می‌کنیم و باید جایگاه خود را تا پایان فصل حفظ کنیم. با بچه‌ها حرف زدم که روی مسائل فنی تمرکز کنند که اگر رفتنی هستیم، با پایان خوش از پارس جنوبی برویم.

مهدی تارتار در مورد جدایی خود از پارس جنوبی در پایان فصل  بیان کرد: دوست ندارم درباره فصل آینده صحبت کنم، اما ادامه همکاری با این شرایط امکان‌پذیر نیست. خیلی سختی کشیدیم و فکر می‌کردیم هر چه بگذرد، شاید مسئولان به خودشان بیایند، اما متاسفانه هیچ‌کس به فکر نیست. ورزشگاه تختی جم در حد لیگ دسته دوم یا سوم فوتبال ماست . این زمین سال گذشته یکی از سه یا چهار زمین اول ایران بوده است، اما امسال کسی از این زمین سراغی نمی‌گیرد. از مسئولان شهرستان جم انتظار داریم. اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم،‌ برخی نمی توانند در میان این مردم سر بلند کند ولی سکوت میکنم و امیدوارم پایان خوشی داشته باشیم.

تارتار در ادامه افزود: بحث مدیریت به کنار. برخی قوانین است که دست مسئولان باشگاه را بسته است. می‌گویم اصلاً منطقه ویژه اقتصادی، این تیم را به شهرستان جم هبه کرده است. با این شرایط مسؤولان شهرستان نباید از یک زمین نگهداری کنند؟ می‌گویم مدیریت دستش بسته است تا به ما پول بدهد. البته ما فقط با رضاییان، مدیرعامل باشگاه طرف هستیم. مسئولان شهر نباید از یک زمین چمن مراقبت کنند. این ظلم است که تیم را به این شهر بخشیدند، آیا کسی نباید برای این تیم دل بسوزاند؟

سرمربی تیم یارس جنوبی جم در پایان اذعان داشت: فکری به حال پارس جنوبی کنید. ما می‌رویم. دوست داریم این رزومه برای ما باقی بماند که بگوییم این تیم در زمان ما به لیگ برتر آمده است. ما این تیم را دوست داریم که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنیم. ما درخواست پول نمی‌کنیم و فقط می‌گوییم به داد این تیم برسید. اگرکسی از اول فروردین در این زمین بذر می‌پاشید، مشکل چمن حل می شد. ما چگونه با این ساختار در این زمین تمرین کنیم؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.