• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

فرماندار جم :‌ اعزام ۵۰۰ نفر به حرم امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 2359
  • 02 خرداد 1392 - 4:21

به گزارش آوای جم ، عبدالرسول زارع پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت برای این امام عظیم‌الشأن به منزله زنده نگه‌ داشتن اندیشه‌های اوست.

فرماندار جم با بیان اینکه با گذشت سال‌ها از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) هنوز عشق ملت به‌ویژه نسل جوان به بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در قلب‌ها بیداد می‌کند، افزود: عزت و افتخار ملت ایران در تمام عرصه‌های جهانی مرهون رهنمودهای امام خمینی (ره) بوده است.

زارع بر انتقال اندیشه‌های ناب امام راحل به نسل امروز تأکید کرد یادآور شد: امام راحل در طول حیات خویش برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش بسیار زیادی کرد و انقلاب اسلامی را با حمایت‌های مردم در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور توانسته استقلال و آزادی داشته باشد مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب است.

زارع با بیان اینکه نسل امروز باید با اهداف انقلاب و تفکرات و اندیشه‌های ناب امام(ره) آشنا باشد افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌هایی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

فرماندار جم با بیان اینکه ما امروز وظیفه سنگینی را بر عهده داریم گفت: شهدای انقلاب بر گردن ما حق بزرگی دارند، لذا باید آرمان‌های انقلاب حفظ شود و نسل امروز را نیز موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنیم.

زارع تصریح کرد: برای گرامیداشت چنین مقام بزرگی به عنوان الگوی تمام مسلمانان جهان در سالگرد ارتحال ایشان و قیام ۱۵ خرداد مراسم‌های مختلفی که در شأن معمار کبیر انقلاب باشد، برگزار می‌شود.

وی گفت: عظمت و شکوه امام خمینی(ره) بر کسی پوشیده نیست و ما هر چه داریم از آن امام راحل و خلف صالحش مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی) است و باید برای برگزاری مراسمی باشکوه، با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا بخشی از دین خود را نسبت به انقلاب و بنیانگذار آن ادا کنیم.

فرماندار شهرستان جم در پایان خاطر نشان کرد: ۳۰ ویژه‌برنامه در سی و چهارمین سالگرد ملکوتی معمار کبیر انقلاب شامل غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران شهرستان، برگزاری مراسمات مذهبی در روستاها و چندین برنامه دیگر برگزار می‌شود.

زارع همچنین از اعزام ۵۰۰ نفر از شهرستان جم به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.