• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

کوهپیمایی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم درروزهای بهاری جنوب

  • کد خبر : 2129
  • 08 اسفند 1391 - 7:50

در این روزهای بهاری جنوب کشورعزیزمان کوهها ودشت های زیادی سرسبز وخرم از بوی گل وسنبل هستند وکوهنوردان شرکت پالایش گازفجرجم در راستای تقویم ورزشی خود از این مناظر استفاده می کنند.

 

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم ،این بار کوهنوردان پالایشگاه در یک روز تعظیل بهاری کوههای اطراف روستاهای “پلنگی ودو گلی” شهرستان جم را مقصد کوهپیمایی خود قرار دادند.
نرمش صبحگاهی وصرف صبحانه اولین برنامه این کوهنوردان بود که در یک فضای بسیار صمیمی ودر دامان دشت وطبیعت نزدیک یکی از روستا های نام برده انجام شد.
نخلستان های زیادی در اولین مسیر کوهنوردان در روستای “دوگلی” قرار داشت که به استواری کوه آرامش خاصی بخشیده بود و کوهنوردان را مجذوب قد وقامت خود کرده بود.

همراهی رییس هیات کوهنوردی شهرستان جم وپالایشگاه با دیگر کوهنوردان از دیگر نکاتی بود که باعث توضیحاتی نیز در خصوص حفظ وحراست از طبیعت وهمچنین رعایت اخلاق کوهنوردی از طرف وی شد.
دره های بسیار زیبا که آب نیز در آن جاری بود از دیگر زیبایی هایی کوههای این طبیعت بود که  در مسیر کوهنوردان قرار داشت.
کوهنوردان شرکت پالایش گازفجرجم با تلاش و تحمل سختیهای صعود توانستند تاکنون افتخاری مهمی را برای جامعه ورزشی شهرستان جم و استان بوشهر کسب نمایند.
تیم کوهنوردی شرکت پالایش گازفجرجم درسال ۱۳۸۴ کار خود را به شکل جدی آغاز کرده است و تا کنون موفق شده است به قله های زیادی در داخل وخارج ازکشور صعود کند.
صعود به قله های دماوند،دنا و علم کوه و همچنین کوههای بلند کشور ترکیه تنها برخی از قله هایی است که کوهنوردان پالایشگاه فجرجم موفق به صعود از آنها شدند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2129

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.