• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
فرماندار جم:

لزوم ورود جدی تر تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی به حوزه درمان شهرستان/ وزارت بهداشت نیروی متخصص بیمارستان توحید جم را تامین کند

  • کد خبر : 14956
  • 07 شهریور 1401 - 13:33
فرماندار جم خواستار مشارکت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در تامین نیروی انسانی متخصص و طرحی به بیمارستان توحید جم شد.

آوای بوشهر، سید محمد احمدپور در نشست بررسی مشکلات حوزه سلامت شهرستان جم اظهار داشت: فضای فیزیکی بیمارستان توحید جم متناسب با جمعیت ۱۴۰۰ نفری پرسنل نفت و گاز در دهه ۶۰ احداث شده است و اکنون پاسخگوی جمعیت ۷۰ هزار نفری شهرستان نیست.

احمدپور با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت در کنار وزارت نفت به حوزه درمان شهرستان کمک کند افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیروی انسانی متخصص و طرحی را در اختیار بیمارستان توحید جم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت در جم در شرایط مطلوبی قرار دارد خاطر نشان کرد: یکی از مراکز درمانی بخش مرکزی شهرستان، شبانه روی شود تا از بار مراجعین سرپایی به بیمارستان توحید جم کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه ضعیف ترین درمانگاه تامین اجتماعی استان در جم راه اندازی شده است گفت: بر اساس آمار ۱۵۳۰۰ نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در جم ساکن می باشند که با توجه به پرداخت بیمه ۱۰ هزار نیروی پتروشمی ساکن در جم در شعبه عسلویه، آمار شهروندان دارای بیمه تامین اجتماعی در جم به مراتب بالاتر است.

فرماندار جم با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی باید در حوزه درمان، اقدامات جدی تری انجام دهد افزود: این سازمان باید با تجهیز و ارتقای نیروی انسانی در درمانگاه تامین اجتماعی جم، نسبت به جمعیت چندهزار تفری بیمه شده خود در شهرستان، خدمات مناسبی ارائه کند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، فرماندار جم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و سایر مسئولین با محوریت بررسی و رفع مشکلات حوزه سلامت در شهرستان جم برگزار شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14956

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.