• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

مسئولان مماشات و تعارف را کنار بگذارید/ مدیریت ارشاد جم نیازمند بازنگری جدی است

  • کد خبر : 4957
  • 25 اردیبهشت 1397 - 14:10

آوای بوشهر؛ اواخر آذرماه ۹۵ با حضور مدیر کل ارشاد استان بوشهر، محمد کارگر رئیس معزول دانشگاه آزاد جم به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم منصوب شد. به گزارش این انتصاب که کاملا در فضایی سیاسی و با حمایت تمام قد فرماندار وقت و امام جمعه جم انجام شد نشان داد که […]

معارفه فرهنگ و ارشاد جم

آوای بوشهر؛ اواخر آذرماه ۹۵ با حضور مدیر کل ارشاد استان بوشهر، محمد کارگر رئیس معزول دانشگاه آزاد جم به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم منصوب شد.

به گزارش این انتصاب که کاملا در فضایی سیاسی و با حمایت تمام قد فرماندار وقت و امام جمعه جم انجام شد نشان داد که نباید به بهبود اوضاع فرهنگ و هنر جم دل بست.

گذشت زمان نشان داد انتقادات منتقدان حضور کارگر در مسند مدیریت ارشاد جم پر بیراه نبود و حتی عملکرد استاد سخن وری از اسلاف خود چون دبیری و درویشی هم به مراتب بدتر است.

این وضعیت تا جایی ادامه یافت که حامیان آن روز محمد کارگر از امام جمعه و فرماندار گرفته تا برخی اهالی فرهنگ و هنر، آشکارا به انتقاد از عملکرد وی پرداختند!

رئیس پیشین دانشگاه آزاد جم که از رفع مشکلات ابتدایی دانشگاه چون احداث ساختمان و موافقت اصولی در دوران طلایی و پر درآمد وامانده بود در اداره فرهنگ و ارشاد جم به قهقرایی دردناک رسید.

محمد کارگر امروز علاوه بر اینکه پس از گذشت نزدیک به دو سال همچنان بر خلاف قانون با پست سرپرستی، سمتی مهم را اشغال کرده است به دلیل علقه و اشتغال به تدریس در دانشگاه مرکز استان به مدیری تشریفاتی و دورکار تبدیل شده است.

اهالی فرهنگ و هنر مدام گلایه می کنند که سرپرست ارشاد جم پاسخگوی تماس ها نیست و تمام امورات اداره را فردی دیگر هدایت می کند که در دوران گذار از درویشی خود سرپرست بود!

امروز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم بیش از گذشته به خانه تکانی نیاز دارد تا شاهد ارائه گزارش عملکرد سالیانه با تیترهای طنزی چون «معرفی رئیس انجمن نمایش» یا «چاپ دفترچه عملکرد» آنهم در برگه عملکرد نباشیم.

اگر مسئولان شهرستان اندک دلسوزی برای فرهنگ و هنر شهرستان دارند مماشات و تعارف را کنار بگذارند و به این وضعیت فاجعه بار پایان دهند.

جم پر است از جوانان پر استعدادی که می توانند این ویرانه را اندک نمایی بخشند. مسئولان اگر علاقه ای به بهبود دارند باید با جدیت در مقابل لابی گری های منصب خواهانه بایستند و اجازه ندهند فرهنگ و هنر جم بیش از این جولانگاه نامحرمان شود/ آوای بوشهر

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4957

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.