• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

موسوی :‌عملگرایی مهمترین وجه گفتمان دکتر قالیباف

  • کد خبر : 2372
  • 05 خرداد 1392 - 11:24


به گزارش خبرنگار آوای جم؛سید حسن موسوی،دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان جم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند دهه چهارم انقلاب : دهه پیشرفت و عدالت است بیان داشت ستاد دکتر محمد باقر قالیباف در شهرستان جم به نحو مطلوبی ساماندهی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است .

وی افزود سازماندهی شورای مرکزی شهرستان و بخش ها و کمیته های مختلف و جذب نیرو در قالب جمعیت و پیشرفت عدالت ایران اسلامی شهرستان جم از ماه ها پیش اغاز شده و در کل شهرستان نیروهای بسیجی و پیرو خط امام و رهبری را به خود جذب کرده است و اکنون با جذب حداکثری مردم در شهر و روستا توانسته است کاندیدای مورد نظر خود دکتر محمد باقر قالیباف را معرفی نماید.

موسوی تأکید کرد انتخاب دکتر قالیباف به عنوان گزینه قابل قبول در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اسلامی ایران از ضرورت های امروز جامعه و نظام اسلامی می باشد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی جم تصریح کرد امروز و در این پیچ سرنوشت ساز تاریخی ، فرصت بی نظیری برای ابلاغ پیام اصلی انقلاب اسلامی فراهم شده است . ابلاغ این پیام در شرایط امروز جهان و نیز شرایطی که حدود ۳۵ سال از انقلاب اسلامی می گذرد دیگر در چارچوب شعار و نظریه پردازی امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مراحل مختلف نظیر ماهیت انقلاب اسلامی،ساختار نظام سیاسی،دوران دفاع مقدس و…توانسته است الگوهای منحصر بفردی از خود عرضه کند ، و در عرصه توسعه و پیشرفت نیز می تواند مبدأ الگوی جدید و مختص به خود باشد. این الگوی جدید نیز همانند سایر رویدادهای انقلاب اسلامی می تواند نخست در عرصه عمل و کارآمدی خود را نشان دهد و سپس به عنوان یک الگوی توسعه جدید در قالب یکی از نظریات توسعه به جهانیان عرضه شود.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی شهرستان جم دلایل انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان مهمترین نماینده گفتمان کارآمدی و پیشرفت در ایران امروز را چنین برشمرد:

۱- الگوی توسعه شهر تهران نمونه ای از الگوی پیشرفت ایران اسلامی

۲- پیشگامی در تحول و تغییر

۳- برنامه محوری و چشم انداز روشن برای اداره جامعه

۴- مسئولیت پذیری و پاسخ گویی

۵- دانایی محوری با تأکید بر خرد جمعی ، علم و تجربه روز بشری

۶- شفافیت مالی و اصلاحات اداری

۷- ارزشگرایی

۸- عدالت طلبی در عرصه عمل

۹- مردم باوری و مشارکت پذیری

۱۰- سیاست ورزی مبتنی بر صداقت و اخلاق

۱۱- نظم ، صلابت و اخلاق

۱۲- عملگرایی

موسوی در پایان با تاکید بر عملگرایی دکتر قالیباف ، مهمترین وجه گفتمان وی را تأکید بر عمل کردن به جای سخن گفتن دانست.

عملگرایی در دایره گفتمان دکتر قالیباف ناظر بر پرهیز از دعواهای سیاسی و جناحی و متمرکز بر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ، به ویژه در دهه چهارم یعنی دهه پیشرفت و عدالت است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2372

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.