• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

پرنده انارستانی،با درخشش در کشور،جهانی شد.

  • کد خبر : 1645
  • 25 شهریور 1391 - 22:17


 

آوای جم؛ورزشکار “پاراگلایدر” کار جمی با موفقیت در مسابقات کشوری «پرواز با پاراگلایدر» توانست به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافته و راهی مسابقات جهانی شود.

به گزارش خبرنگار آوای جم: محسن منصوری با درخشش در این مسابقات که در استان گلستان برگزار شد در بخش هدف زنی به مقام اول و در بخش انفرادی و دقت به مقام دوم دست یافت.

وی گفت: این مقام را با افتخار به شهدای خلیج فارس تقدیم می کنم و با مدد از این خوبان، خودم را برای مسابقات جهانی آماده می کنم.

منصوری ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های اساتید، دوستان، خانواده و مسئولین گفت: آقای استاندار اولین کسی بود که به من تبریک گفت و برای من خیلی جالب بود چون خودم هنوز از نتیجه مسابقات اطلاعی نداشتم و تماس آقای حسنوند باعث خوشحالی و دلگرمیم شد.

جشنواره کشوری پرواز با پاراگلایدر با حضور ۴۰ پاراگلایدرسوار از استان های گلستان ، تهران ، فارس ، البرز ، خراسان شمالی ، اصفهان ، بوشهر و مازندران به مدت سه روز در سایت های پروازی ترسه(tarse) ، زنگلاب ( zangolab) و تنگراه(tangrah) با یکدیگر به رقاب پرداختند.

در رشته هدف زنی این مسابقات محسن منصوری از جم، صابر خدادادی از مینو دشت و عبدالمجید مشایخ از گرگان به مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

در مجموع رقابت‌های هدف زنی و دقت این جشنواره که صبح شنبه برترین‌هایش معرفی شدند، محمد جواد اسدی از شیراز اول و محسن منصوری از جم و صابر خدادادی از مینودشت دوم و سوم شدند.

گفتنی است: محسن منصوری ۲۷ ساله و متولد شهر انارستان جم می باشد که از سال ۸۲ فعالیت خود را در عرصه‌ی ورزش‌های هوایی آغاز کرده. او از مربیان پاراگلایدرکشور، عضو تیم ملی هدف زنی و رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان بوشهر است.منبع:چگاسه

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1645

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.