• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

انیژپور: تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان جم

  • کد خبر : 2058
  • 08 بهمن 1391 - 9:58

به گزارش خبر نگار آوای جم : از شهرستان جم، مسلم انیژپور شامگاه شنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار دارد.

این مسئول افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی مددجویان از جمله برنامه‌های این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از برگزاری کارگاه اضطراب و کم‌رویی توسط کمیته امداد جم خبر داد.

 

انیژپور عنوان کرد: با توجه به شیوع روز افزون اضطراب در جامعه، این کارگاه با هدف اضطراب درمانی و اضطراب‌زدایی در بین مددجویان این شهرستان برگزار شد.

وی یادآور شد: اضطراب باعث بیماری‌های روحی جسمی متعددی می‌شود و هر عاملی که باعث از بین رفتن آرامش شود اضطراب نامیده می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم اضافه کرد: تعداد زیادی از خانوارهای تحت حمایت در این کارگاه شرکت داشتند که در آخر به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

تعمیر مسکن مددجویان جم

وی از کمک نیکوکاران شهرستان جم برای تعمیر مسکن مددجویان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مسکن یکی از ارکان مهم و ضروری یک خانواده است و کمیته امداد برای رفع مشکلات مسکن مددجویی خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: از خدمات ارائه شده در این راستا می‌توان به کمک خرید، تعمیر، رهن، اجاره مسکن به مددجویان اشاره کرد.

انیژپور گفت: حامیان و نیکوکاران در این شهرستان نیز در این راستا کمک‌های خوبی را به این نهاد می‌کنند که می‌توان به پرداخت ۳۵ میلیون ریال برای ساخت سرویس بهداشتی برای مددجویان و همچنین به پرداخت ۵ میلیون ریال برای تعمیر مسکن تعدادی دیگر از مددجویان اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از برگزاری کلاس آموزش پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان کمیته امداد جم خبر داد.

انیژپور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد بحث توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها است؛ کمیته امداد این شهرستان به منظور ارتقاء سطح فرهنگی و افزایش آگاهی‌های خانواده‌های تحت حمایت اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف جامعه هدف خود کرده است.

وی با اشاره به افزایش بیماری‌های واگیردار مثل ایدز در جامعه و همچنین افزایش مصرف مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان متذکر شد: با توجه به اینکه خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در این زمینه نسبت به سایر خانواده‌های جامعه آسیب‌پذیرتر هستند، در همین راستا کمیته امداد این شهرستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان عضو کانون پیروان ولایت کرده است.

منبع : فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.