• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

درد و دل یک دانش آموز دختر مقطع پنجم ابتدایی جمی

  • کد خبر : 1899
  • 20 آذر 1391 - 7:41

درد و دل یک دانش آموز دختر مقطع پنجم ابتدایی

نمی دانم روی سخنم را با چه کسی آغاز کنم و از چه کسی گله ای داشته باشم . پس برای دل خودم می نویسم شاید تسکینی باشد. من یک دانش آموز دختر کلاس پنجمی هستم که با توجه به علاقه ای که به ورزش داشتم و مخصوصا رشته پینگ پنگ با اعلام شرکت در مسابقات بین مدارس به مربی ورزش مدرسه مراجعه و در این مسابقات شرکت نمودم که بعد از چند روز اعلام نمودند شما بعنوان عضو تیم منتخب مدارس باید جهت تمرین هر روز عصر به مدرسه خدیجه کبری بروی . شور و شوق و شعف خاصی در خودم احساس کردم و به پدر ومادرم گفتم که باید کمکم کنید تا بتوانم بصورت منظم در این تمرینات شرکت نمایم .

 

من و سه نفر دیگر به مدت دو هفته هر روز عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در این تمرینات شرکت نمودیم وبعد از چند روز تمرین ، کارت تندرستی و مراجعه به پزشک عمومی و امضاء اولیاء و مدیر مدرسه به ما دادند با شور و شعف خاصی کارهای مربوط به آن را انجام داده و قرار بر این بود که ۲۱ آذرماه جهت مسابقات استانی عازم بوشهر شویم .

نکته جالبی که برای من جای سئوال است اینکه بعد از ۳ روز که من مرتب ساعت ۱۵ به مدرسه فوق مراجعه میکردم خبری از مربی و یا ورزشکاران دیگر نبود تا اینکه به یکی از مربیان تماس گرفتم و ایشان اعلام نمودند که دیگه هیچ تمرینی نیست و اعزام به مسابقات کنسل شده که با شنیدن این خبر همه انگیزه من نابود شد . دلیلش را که پرسیدیم گفتند « آموزش و پرورش اعلام نموده که با توجه به اینکه کسی نیست که این تیم را همراهی نماید از اعزام تیم پینگ پینگ به بوشهر معذوریم » . (( برایم قابل توجیه نبود ))

ای کاش کسی به من جواب بدهد که اگر قرار نیست تیمی اعزام شود و یا اگر مشکلاتی دارند چرا این همه وقت ما را گرفتند . و چرا این همه تاکید بر حضور ما سر تمرینات بود . و چقدر در من امید زنده شده بود .

دلم خوش بود که می توانم با همت و اراده خودم و تلاش مربیان ، این رشته را ادامه بدهم اما وقتی این نامهربانی ها را می بینم . دیگر نمی دانم چه بگویم .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1899

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.