• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد + تصویر

  • کد خبر : 15584
  • 23 اردیبهشت 1402 - 9:00
در مراسمی یاسر جمالی به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی و از خدمات ۳ دهه فعالیت ورزشی، معاونت و مدیریتی کمال صالح احمدی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در آیین معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی یکی از اولویت‌ها است، اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان از جمعیتی خلاق، پویا و توانمند تشکیل شده و راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به این حوزه است.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار بوشهر توجه به استعدادیابی و حمایت و پشتیبانی از آنها را مورد تأکید قرار داد و گفت: استان بوشهر از جوانان نخبه ورزشی قابل توجهی برخوردار است و این جوانان بارها در میدان‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.

وی با تأکید بر توجه به تکمیل زیرساخت‌های ورزشی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با رویکرد توسعه محوری باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

معاون استاندار بوشهر از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: رسیدگی به امور جوانان در ابعاد مختلف و تلاش در راستای تحقق اهداف این ستاد باید در دوره مدیریتی جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به طور جدی پیگیری شود.

حمایت از ورزشکاران یکی از مطالبات مهم است

عبدالکریم جمیری هم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان و استفاده از آن در حمایت از ورزشکاران تصریح کرد: استان بوشهر سرشار از ذخایر و منابع انرژی و ثروت است، اما با این وجود نگاهی به اقتصاد ورزش آن استان “حمایت‌های ناشده” صنایع مستقر را در ذهن تداعی می‌کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عرصه فعالیت تیم‌های فوتبال استان با پیشینه‌ای مانند شاهین و ایران جوان و ۴۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این تیم‌ها و ورزشکاران نام این استان را در عرصه ملی و نام ایران را در سطح بین‌المللی بلند کرده‌اند، بنابراین حمایت از آنها نیازمند توجه جدی است.

وی ورزش را یکی از مولفه‌های اساسی در تعالی فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد: ورزش می‌تواند اثر بالایی در سلامت جسم و روح جامعه داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بدون توجه به ورزش نمی‌توان به فرهنگ مادی و معنوی درستی در جامعه دست یافت و دولت باید بیش از گذشته به این مقوله توجه کند.

حوزه جوانان و ورزشکاران بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد

ابراهیم رضایی نیز در این آیین بیان کرد: در سال‌های اخیر در وزارتخانه ورزش و جوانان به حوزه جوانان کم‌توجهی شده که باید جبران شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر خواست تا حوزه جوانان و ورزشکاران را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت صنایع مستقر در استان بوشهر از ورزش اضافه کرد: اکنون بسیاری از مشکلات این عرصه مسائلی پیش‌ پا افتاده هستند که به آسانی با این حمایت قابل حل شدن هستند.

ضرورت جذب ظرفیت حمایتی صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی از ورزش استان

یاسر جمالی با تأکید بر حمایت صنعت برای توسعه ورزش اظهار داشت: مطالبه جدی ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی این استان ضرورت تلاش برای جذب ظرفیت حمایتی صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی برای توسعه ورزش در این استان است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: این صنایع تاکنون به مطالبات جوانان استان پاسخ نداده‌اند و لازم است با ایجاد هماهنگی در استان جذب این حمایت بهبود یابد.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و اذعان کرد: در حالی که استان همسایه بوشهر با شرایط مشابه در برخورداری از این گونه صنایع، ۷۲ تیم آن در لیگ‌های ورزشی کشور فعال است، بوشهر تنها یک تیم در این سطح دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزش فوتبال نقش بسزایی در شادی و نشاط جامعه ایرانی دارد، قول مساعد داد تا انرژی ویژه‌ای صرف حل مسائل این رشته ورزشی در استان بوشهر کند.

در پایان این آیین از تلاش‌های ۳ دهه فعالیت ورزشی، معاونت و مدیریتی کمال صالح احمدی قدردانی و تجلیل و یاسر جمالی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.