• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

مراسم تجلیل از خیر جمی ودانش آموزان برتر هنرستان کارآفرین جم برگزار شد

  • کد خبر : 2037
  • 04 بهمن 1391 - 21:37

به گزارش خبرنگار آوای جم : سه شنبه ۳ بهمن ۹۱ مدیریت و  دانش آموزان هنرستان کارآفرینان میزبان کسی بودند که با اقدامی خداپسندانه زمین آموشگاه را اهداء نموده و هم اکنون دانش آموزان  این آموزشگاه با تلاش مدیر و معملین عزیز در سطح کشور در دو سال پیاپی رتبه اول کنکور سراسری را به خود اختصاص داده اند .

این مراسم  با حضور امام جمعه ، مدیریت آموز ش و پرورش ، رئیس و اعضاء شورای شهر ، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ، فرماندهی نیروی انتظامی ، مدیرعامل شرکت سازه های پایدار ساحلی، معلمین و دانش آموزان در محل سالن اجتماعات آموزشگاه برگزار شد . در آئین تجلیل از حاج محمد دهقان بعنوان خیر جمی و اهداء کننده زمین آموزشگاه همچنین از دانش اموزان برتر هنرستان تقدیر و جوائزی به رسم یادبود از سوی مدیریت آموزشگاه به آنها تقدیم گردید .

 

 

در این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از این خیر نیکو کار جمی ، کار ارزشمند ایشان را ارج نهاده و بیان داشتند دانش آموزان این هنرستان افتخار استان و شهرستان می باشند و امید است هر ساله شاهد کسب موفقیت های بیشتر این عزیزان در سطح دانشگاههای کشور باشیم .

اسکندری مدیر آموزش و پرورش در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیکو کار  ، کار بزرگ ایشان را کاری خدا پسندانه دانستند . ایشان عنوان نمودند روز گذشته در شهر ریز نیز یکی از خیران یک قطعه زمین به آموزش و پرورش جهت ساخت مدرسه اهداء نمودند . ایشان اضافه نمودند یک خیر جمی در چند روز آینده یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در بهترین جای شهر به آموزش پرورش اهداء خواهند نمود که بخش عظیمی از مشکلات آموزشی در مرکز شهر مرتفع میگردد .

زائری مدیریت هنرستان کار آفرینان جم ضمن تشکر و قدر دانی از حاج محمد دهقان ( اهداء کننده زمین آموزشگاه ) از کلیه مدعوین شرکت کننده در این مراسم تشکر نمودند . همچنین ایشان از مهندس مهرابی مدیر عامل شرکت سازه های پایدار به جهت همکاری در مرتفع نمودن مشکل خوابگاه دو نفر از مربیان تقدیر و تشکر نمودند .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2037

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.