• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

گنجی با انتقاد ازعدم پرداخت آلایندگی؛به حقوق مردم توجه شود

  • کد خبر : 2104
  • 27 بهمن 1391 - 20:34

به گزارش آوای جم به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: بزرگداشت ائمه اطهار(ع) امری لازم است و باید از زندگی این بزرگواران الگوبرداری کنیم.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: در سی و پنجمین طلیعه بهار انقلاب مردم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری اراده پولادین خود را نشان دادند.

 

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: در اوج تحریم و تهدید دشمنان این حماسه انقلابی خلق شد و مردم نشان دادند که سردمداران زر و زور نمی‌توانند ملت ایران را از انقلاب جدا کنند.

گنجی تصریح کرد: مردم جم نیز همانند مردم سایر مناطق کشور در این حماسه حضور داشتند و نشان دادند که پای ارزش‌ها ایستاده‌اند.

این مسئول با اشاره به برخی اختلافات و بداخلاقی‌های اخیر در عرصه سیاسی کشور اضافه کرد: مردم حساب اصل انقلاب و نظام را از برخی مسئولان جدا می‌دانند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده و هستند.

امام جمعه شهرستان جم یادآور شد: هیچ مسئولی حق ندارد این حضور را به پای خود بگذارد و در واقع این مردم به عشق نظام و ولایت فقیه در صحنه حاضر هستند.

گنجی به برگزاری همایش نیم قرن حضور جامعه مدرسین اشاره کرد و افزود: جامعه مدرسین قبل و بعد از انقلاب در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری حاضر بوده‌اند و پشتوانه‌ای بزرگ برای انقلاب هستند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در روستای چارک استان بوشهر گفت: این حضور برکاتی داشت و طرح‌های مهم روستایی افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به حضور بی‌نظیر بسیجیان در رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری الی بیت‌المقدس اذعان داشت: بسیجیان شهرستان جم نیز در این عرصه حضوری باشکوه داشتند.

گنجی با انتقاد از عدم پرداخت آلایندگی پالایشگاه به شهرستان جم گفت: مردم حق و حقوقی دارند که باید به آنها توجه شود و در مورد پرداخت حق آلایندگی به شهرداری‌ها طی چند سال اخیر کوتاهی شده و با وجود آلودگی‌های زیادی که در شهرستان ایجاد شده، کمکی برای شهرداری‌ها انجام نشده و از مسئولان انتظار داریم بیشتر پیگیری کنند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2104

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.