• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

آیا مهندس شعبانپور حاضر است ۱۰۰۰ دفترچه ۱۰۰ برگ برای دانش آموزان بی بضاعت جم تهیه نماید؟

  • کد خبر : 214
  • 12 مرداد 1390 - 14:35

آیا مهندس شعبانپور حاضر است ۱۰۰۰ دفترچه ۱۰۰ برگ برای دانش آموزان بی بضاعت جم تهیه نماید؟ به گزارش خبرنگار آوای جم؛چندی پیش(۳۰ تیرماه لغایت ۶ مرداد ماه)ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان ذکور شرکت ملی گاز ایران در شهرستان رامسر با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار از طرف شرکت ملی گاز ایران برگزار گردید.این المپیاد هر ۲ […]


آیا مهندس شعبانپور حاضر است ۱۰۰۰ دفترچه ۱۰۰ برگ برای دانش آموزان بی بضاعت جم تهیه نماید؟

به گزارش خبرنگار آوای جم؛چندی پیش(۳۰ تیرماه لغایت ۶ مرداد ماه)ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان ذکور شرکت ملی گاز ایران در شهرستان رامسر با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار از طرف شرکت ملی گاز ایران برگزار گردید.این المپیاد هر ۲ سال یکبار بین فرزندان پرسنل رسمی شرکت های گاز سراسر کشور برگزار میشود.اما انچه باعث شد این گزارش تهیه شود.اقدام خارج از عرف شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این المپیاد بود.

 

خدمات ورزش شرکت مذکور در هنگام حضور در این المپیاد تعداد بالغ بر ۱۰۰۰ عدد کلاه نقابدار،۱۰۰۰ عدد خودکار و ۱۰۰۰ عدد دفترچه تبلیغاتی با آرم مجتمع گاز پارس جنوبی، را بین شرکت کنندگان در المپیاد تقسیم نمود.

با یک حساب سر انگشتی به این نتیجه می رسیم که هر کلاه حداقل ۳۰۰۰ تومان هر خودکار حداقل ۱۰۰ تومان و هزینه چاپ گلاسه دفترچه تبلیغاتی حداقل ۲۰۰۰ تومان می باشد که جمع این مبلغ ۵۱۰۰ تومان است.که در کل مبلغی معادل ۵۱۰۰۰۰۰ تومان را شامل می شود.

انجام این هزینه تبلیغاتی آن هم در بین خود خانواده گاز علاوه بر اینکه بازخورد تبلیغاتی چندانی نداشت با شعار اصلاح الگوی مصرف نیز سازگار نیست.حال سوال اینجاست:

آیا مهندس شعبانپور،مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی حاضر است تعداد ۱۰۰۰ دفترچه معمولی ۱۰۰ برگی که در جم قیمت آن ۵۰۰ تومان است(به صورت عمده در تهران با چاپ تبلیغات کمتر از این هزینه می شود)برای دانش آموزان بی بضاعت جمی تهیه نموده وهم تبلیغ نماید،هم کمک به نهادهای حمایتی کند وهم دل مستمندی را شاد نماید؟

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگترین مجتمع گازی دنیاست که در عسلویه استان بوشهر راهبری فازهای ۱ تا ۱۰ پارس جنوبی(تاکنون) را بر عهده داشته و ۵۱ درصد از کارکنان رسمی و خانواده های انان در شهرکهای ۳۷۲ و ۲۵۰۰ واحدی جم ساکن می باشند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=214

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.