• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
45

اولین کارگروه ورزش شهرستان تشکیل شد

  • کد خبر : 907
  • 11 بهمن 1390 - 18:42

به گزراش خبرنگار آوای جم : برای اولین بار کارگروه ورزش ( شورای ورزش ) در شهرستان جم روز سه شنبه ۱۱/۱۱/۹۰ با حضور فرماندار ،  رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای امور ورزش شرکتهای مستقر در شهرستان ، مدیر عامل باشگاههای موجود در شهرستان و هیئتهای ورزشی شهرستان جم در سالن کنفرانس فرمانداری از ساعت ۱۲:۳۰ بمدت ۳ ساعت بطول انجامید .

 

به گزراش خبرنگار آوای جم : برای اولین بار کارگروه ورزش ( شورای ورزش ) در شهرستان جم روز سه شنبه ۱۱/۱۱/۹۰ با حضور فرماندار ،  رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای امور ورزش شرکتهای مستقر در شهرستان ، مدیر عامل باشگاههای موجود در شهرستان و هیئتهای ورزشی شهرستان جم در سالن کنفرانس فرمانداری از ساعت ۱۲:۳۰ بمدت ۳ ساعت بطول انجامید .

 

 

در ابتدای جلسه بعد از تلاوت کلام الله مجید ، آقای کاشف ضمن تبریک بمناسبت ایام خجسته دهه فجر و خیر مقدم به مدعوین و تشکر از بذل توجه فرماندار گوشه ای از مشکلات هیئتهای ورزشی و همچنین اطلاعاتی درخصوص هیئتهای ورزشی فعال و ورزشکاران سازمان یافته توضیحات کامل و مبسوطی ارائه دادند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اعلام نمود ۲۰ هیئت ورزشی فعال در سطح شهرستان جم هستند که سکان آنها بدست روسا و اعضایی است که بصورت افتخاری مشغول به فعالیت هستند . امسال شهرستان جم رکورد ورزشکاران سازمان یافته را حدد ۷۰۰۰ نفر به خود اختصاص داده است . ایشان اضافه نمود از سال ۸۴ تا کنون ۵ سالن ورزشی و ۲ زمین چمن در شهرستان احداث گردیده و امکانات ورزشی حدود ۴ برابر افزایش پیدا کرده ولی جوابگوی احتیاجات شهرستان نیست .

کاشف تصریح کرد متاسفانه طی دوسال اخیر هیچ اعتبار قابل توجهی به هیئت های ورزشی پرداخت نگردیده و این موضوع مهمترین مشکل هیئتهای ورزشی شهرستان می باشد  . همچنین باید بگویم در صورتی که پولی به آنها داده نمیشود در بعضی موارد از آنها مبالغی دریافت میگردد .

در ادامه همه مسئولین هیئتها در خصوص مشکلات و مسائلی که دامنگیر آنها هستند با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند که عمده ترین مسائل و مشکلات شامل : ۱- اعتبارات که متاسفانه طی دو سال اخیر به آنها پرداخت نشده است ۲- کمبود سالنهای ورزشی در سطح شهرستان و عدم توانایی هیئتها از اجاره سالنها ۳- حمایت نکردن ادارات , سازمانها و بخش خصوصی از مدال اوران و ورزشکاران منتخب شهرستان ۴- عدم توجه متولیان به ورزش پایه مخصوصا آموزش و پرورش  و باشگاه گاز فجر جم ۵-کمبود امکانات مخصوصا در خصوص بدنسازی . وسایل بدنسازی اصلا وجود ندارد  ۶- استفاده از امکانات مجود در سطح شهرستان مخصوصا در شهرکهای همجوار ۷- نبود اسپانسر جهت تیم های ورزشی .

در این جلسه مدیران باشگاههای گاز فجر جم , پیکان ریز , شهرداری و تلاش جم حضور داشتند که به نوبه خود مشکلاتی که با آن دستهو پنجه نرم می کنند عنوان نمودند و خواستار توجه  مسئولین شهرستان به آنها توجه بودند تا بتوانند  در راه توسعه ورزش و جوانان گام بردارند .

مدیر باشگاه تلاش ,  یکی از عواملی که ورزش شهرستان را مورد دستخوش قرار داده را باشگاه گاز فجر معرفی نمود که این باشگاه هیچ کمک شایانی به ورزش شهرستان نمی کند .

مدیر عامل باشگاه فجر یکی از اهداف عمده قبول مدیریت این باشگاه را چنین عنوان نمود : مهمترین هدف باشگاه معرفی شهرستان جم در سراسر کشور می باشد .

عباس رنجبر معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش که در این جلسه حضور داشتند که آموزش و پرورش در خصوص ورزش پایه گام هایی زیادی برداشته و سعی دارد با استعداد یابی ورزش پایه را گسترش دهند و قول مساعد در خصوص هماری و تعامل با هیئتهای ورزشی اعلام داشتند .

در پایان فرماندار شهرستان ضمن تبریک بمناسبت دهه مبارک فجر , ضمن تشکر ا زحضور همه شرکت کنندگان در این جلسه با فرمایش حضرت امام که فرمودند گرچه من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم و با تحلیل زیبایی اضافه نمودند که هیچ کس نمیتواند از ورزش جدا شود و هیچ مسئولی نباید در این مسیر شانه خالی کند . ایشان عنوان نمودند نگاه مسئولین از برون شهرستان , جم را بعنوان یک شهر ایده آل قلمداد نمودند .

آقای عبدالهی تصریح نمود از بدو حضور در این شهرستان و با توجه به مشکلات عدیده ای از قبیل آب و برق در روستاها بدنبال تشکیل کارگروه ورزش بوده ام و خدا را سپاس که در چنین روزی در آستانه دهه مبارک فجر رقم خورده و امید است در آینده باز هم این نشست ها شکل بگیرد تا  بتوانیم مشکلات را بررسی و نتایج خوبی کسب نمائیم .

ایشان در خصوص ساخت استخر اعلام داشتند که یک میلیارد اعتبار موجود می باشد و از بخش خصوصی دعوت می کنم تا در این کار ارزشی شرکت نمایند .

از آنجائیکه فکر سالم , بدن سالم و بدن سالم , جامعه سالم را می سازد . با این شعار سعی و تلاش در رفع مشکلات هیئتهای ورزشی سرلوحه کار مان قرارداده و می دهیم .

فرماندار شهرستان  از ساخت یک مجموعه ورزشی از طریق اداره تعاون , کار و امور اجتماعی  در شهرستان جم خبر داد که امید است هر چه زودتر تملک زمین آن انجام و مراحل ساخت صورت گیرد .

{jcomments on}

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.