• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

اولین جلسه شورای اداری شهرستان جم در روستای آبگرمک برگزارشد

  • کد خبر : 1136
  • 22 فروردین 1391 - 4:53

اولین جلسه شورای اداری شهرستان جم در سال ۹۱ در روستای آبگرمک برگزار شد

به گزارش خبرنگار آوای جم: مردم ، شورای اسلامی و دهیار روستای آبگرمگ دیروز دوشنبه ۲۱فروردین ماه از ۲۰:۳۰ میزبان شورای اداری شهرستان جم بودند .این مراسم با حضور امام جمعه ،‌فرماندار ،‌بخشداران بخش مرکزی و ریز و اعضای شورای اداری و تامین در مسجد امیرالمومنین آبگرمک با حضور مردان و زنان ولایت مدار این روستا برگزار شد .

اولین جلسه شورای اداری شهرستان جم در سال ۹۱ در روستای آبگرمک برگزار شد

به گزارش خبرنگار آوای جم: مردم ، شورای اسلامی و دهیار روستای آبگرمگ دیروز دوشنبه ۲۱فروردین ماه از ۲۰:۳۰ میزبان شورای اداری شهرستان جم بودند .این مراسم با حضور امام جمعه ،‌فرماندار ،‌بخشداران بخش مرکزی و ریز و اعضای شورای اداری و تامین در مسجد امیرالمومنین آبگرمک با حضور مردان و زنان ولایت مدار این روستا برگزار شد .

سلیمانی بخشدار مرکزی ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و سلام و درود به روان شهدای جنگ تحمیلی خصوصا شهید آذرپیک (تنها شهید روستا)مراتب تشکر خود را از امام جمعه ،‌فرماندار ،‌ اعضای شورای اداری و شورای تامین اعلام نموده  و بصورت ویژه از مردم ،‌شورای اسلامی و دهیاری روستای آبگرمک تقدیر و تشکر نمودند .

محمودحق جو رئیس شورای اسلامی به نمایندگی از شورای اسلامی و دهیاری آبگرمک ضمن ابراز خرسندی از حسن توجه فرماندار و مجموعه شورای اداری بابت تشکیل اولین جلسه شورای اداری در این روستا و حمایتهای دولت خدمتگزار در سالهای قبل در خصوص طرحهای آبرسانی ،‌برق ، گاز ، مخابرات ، راه و غیره ، مسائل و مشکلاتی را عنوان نمودند که برخی از آنها در این جلسه  تو سط روسای ادارات پاسخ داده شد.

برخی مشکلات و درخواستهای عنوان شده از سوی شورای اسلامی و دهیاری روستای آبگرمک :‌

۱-      مشکل کمبود آب مصرفی با توجه به فصل گرما که هرساله گریبانگیر مردم است و تاکنون اقدام موثری انجام نشده است .

۲-   با توجه به وجود اراضی مستعد کشاورزی متاسفانه با کمبود آب مواجه هستند که علیرغم پیگیریهای انجام شده در خصوص طرح های آبخیزداری و احداث سد اقدامی صورت نگرفته است .

۳-   عدم وجود امکانات و فضای ورزشی با توجه به مسافت از مرکز شهر ( خوشبختانه فرماندار شهرستان قول احداث سالن ورزشی را به مردم دادند )‌

۴-   وجود ۳ پرتگاه خطر ساز در محدوده روستا که نیاز به گارد ریل دارد که خوشبختانه یکی از پرتگاه بر روی آن گارد ریل نصب شده است .

۵-      احداث خانه عالم با توجه به اینکه زمین آن از طرف خیرین روستا اهداء‌گردیده است .

۶-      تغییر مکان فعلی کتابخانه عمومی که زمین آن اهداء‌گردیده است .

۷-   با توجه به وجود آستان مبارک امام زاده جعفر ( ع )‌ در ۴ کیلومتری روستا باعنایت به فضای بسیار خوب و استقبال بی نظیر زائرین ، متاسفانه عدم راه ارتباطی مناسب ، برق و امکانات دیگر وجود ندارد .

۸-      توسعه شبکه های برق و آب در محدوده روستا نیازمند حمایتهای دولت می باشد .

۹-      تهیه نقشه طرح جامع روستا و اصلاح و تغییر نقشه هادی وافزایش اراضی با کاربری مسکونی

۱۰-  تسریع در واگذاری اسناد ثبتی مالکیت منازل مسکونی

۱۱-  رفع معضل عدم دستیابی به اینترنت ،‌آنتن موبایل و شبکه های سیمای جمهوری اسلامی

۱۲-  توسعه فضای آموزشی مدرسه ابتدایی /نیاز به اضافه  نمودن کلاس آموزشی وهوشمند سازی کلاسهای درسی

۱۳-   مجوز حفر چاههای پروانه دار کشاورزی

۱۴-  واگذاری ماشین جمع آوری زباله

۱۵-  نصب ترانس برق با توجه به افت فشار ولتاژ برق

۱۶-  تامین اعتبار جهت احداث پارک بازی باعنایت به اینکه زمین آن اهداء گردیده است

۱۷-  همکاری ومساعدت جهت دو پل فلزی بین محله ای

۱۸-  اختصاص عوارض آلایندگی باتوجه به همجواری شرکت پالایش گاز فجر جم

در ادامه خلیل عبدالهی فرماندار شهرستان جم ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهید آذرپیک و شهیدان صیاد شیرازی و آوینی از مردم و اعضای شورای اداری ، شورای تامین تقدیر و تشکر نمودند .

فرماندار با توجه مشکلات و درخواستهای عنوان شده از سوی شورای اسلامی روستای آبگرمک عنوان نمودند : یک کارگروه از اعضای شورای اداری ویژه این روستا تشکیل و با جدیت مشکلات روستا را بررسی می کنند . همچنین در خصوص احداث سالن ورزشی ،‌خانه عالم که زمین انها اهداء‌ گردیده است در سال جاری کلنگ احداث آن زده خواهد شد .

فرماندار جم در خصوص استفاده از آب تاسیسات شهید ارزاقی که مدتهاست این پرونده در حال بررسی است بیان داشتند مکاتبات انجام شده و تمامی سعی و تلاش ما در بهره برداری از این مکان مورد نظر همچنان ادامه دارد .

این جلسه که تقریبا بیش از ۳ ساعت بطول انجامید ، بعضی از اهالی روستای آبگرمک به شدت از کمبود آب مصرفی گله مند بودند و از مسئولین خواستند که استفاده از تاسیسات شهید ارزاقی به مرحله اجرا برسد .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1136

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.