• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

میوه فروش جمی:قیمتها را با توجه به کیفیت مقایسه کنید،میوه گران نیست

  • کد خبر : 1502
  • 06 مرداد 1391 - 7:13

به گزارش خبرنگار آوای جم؛روز گذشته برای پیگیری گرانی میوه سری به بازار شهرداری زدیم و از یکی از میوه فروشان فعال این بازار در خصوص علت گرانی میوه سوالاتی پرسیدیم که ماحصل آن بدین شرح است.

آقای احمدی دلیل گرانی میوه در جم چیست و آیا اصولاً میوه گران است؟

 

ضمن عرض سلام خدمت شما و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک،به عرض شما برسانم که آنطور که عنوان می شود میوه گران نیست،ما در حال حاضر در همین مغازه میوه از قیمت ۲۰۰۰ تومان تا ۶۵۰۰ داریم مردم عزیز بعضاً در جریان انواع مختلف میوه نیستند مثلاً آلو یا هلو انواع مختلفی دارند و بالغ بر ۴ یا ۵ نوع هستند که بسته به کیفیت آن قیمتهای مختلفی دارند که می توانید مقایسه کنید.ممکن است کسی در شیراز میوه آلو قرمز را بگیرد ۱۵۰۰ تومان وبعد بگوید اختلاف قیمت زیاد است اما باید دید چه نوع آلویی خریده است. حتی مراکز فروش میوه در شیراز نیز تفاوت دارد.

چرا با وجود تقاضای مردم میوه های ارزان قیمت تر عرضه نمی کنید؟

ببینید عرضه متناسب با تقاضاست برخلاف چیزی که عنوان می شود اکثر مشتریان مغازه بنده و مغازه آقای زارعی،افرادی هستند که تقاضای میوه با کیفیت بالا دارند و وقتی مشتری من این را می خواهد من نیز میوه با کیفیت عالی می آورم که البته گرانتر است ولی خوب در کنار آن میوه های ارزانتر نیز برای سایر اقشار مردم می آوریم.

آقای احمدی در حال حاضر چقدر از هزینه میوه مربوط به حمل و نقل است و آیا این اخبار که شما مجوز ۶۰درصد سود را دارید صحیح است؟

حمل و نقل تاثیر چندانی در قیمت میوه ندارد در حال حاضر به ازای هر کیلو میوه مبلغ ۱۰۰ تومان مربوط به حمل و نقل است.در خصوص سود نیز باید گفت که خیر ما مجوز سود حداکثر۳۵ درصد را داریم اما ۹۹ درصد میوه های ما در حد ۱۰ یا ۱۵ درصد سود می گیریم و اسناد و فاکتورهای خریدمان نیز مرتباً توسط اسناد و بازرگانی کنترل می شود.زیرا نمیخواهیم به مردم فشاز بیاوریم

آیا شما مخالف حضور ماشین های دوره گرد  فروش میوه هستید و اینکه میگویند دلیل مشکلات برای آنها اعتراضات شماست صحیح است؟

ما به هیچ عنوان مخالف حضور آنها نیستیم و روزی هر کس را خدا می دهد زیرا آنها توان رقابت با ما را ندارند و کیفیت میوه ما چیز دیگری است اما خوب افراد کم بضاعتی که توان خرید میوه با کیفیت مناسب را ندارند می توانند از آنها خرید کنند.اما امیدوارم بر کار آنها نیز نظارت کافی شود.

شنیده ایم که مسئولین از شما خواسته اند میوه ۲۰۰۰ تومانی عرضه کنید آیا برای این کار قول کمک یا مساعدتی به شما داده اند؟

چند روز قبل آقای فرماندار آمدند و گفتند میوه ارزان قیمت بیاورید ولی هیچگونه قول کمک یا مساعدتی نداده اند و فقط گفتند میوه ارزان بیاورید در حالی که مشتریان تقاضای میوه با کیفیت تر را دارند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1502

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.