• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

رقابت یا فرهنگ سازی تلفن همراه

  • کد خبر : 1608
  • 11 شهریور 1391 - 12:52

به گزارش خبرنگار آوای جم : حتما ً این روزها پیامی از سوی همراه اول روی گوشی همراه شما ارسال شده است به این مضمون « عرضه سیم کارت رایگان ویژه دانش آموزان در دفاتر خدمات ارتباطی ( ارائه کپی و اصل شناسنامه ولی و فرزند الزامیست ) همراه اول مخابرات بوشهر » .

خبرنگار : سئوال من از همه کسانی که اقدام به گرفتن سیم کارت نموده اند این است : وقتی سیم کارت دریافت کردید و به فرزند کلاس سوم ابتدایی هدیه نمودید ! چگونه فرهنگ سازی انجام دادید ؟ چه تعهدی در راستای این امر وجود دارد که بتوانیم از این دستگاه به شکل صحیح استفاده نمایند .

نظریه : البته اینگونه تبلیغات به گونه ای شکل بازاری هم پیدا کرده و هر روز خانواده ها می بایست جهت شارژ سیم کارتهای رایگان هزینه ای به فرزندانشان تقدیم و آنها به شرکت همراه اول پرداخت نمایند .

اکنون جای تامل دارد که آیا در کشور ما استفاده بهینه از این تکنولوژی انجام می گیرد و شما کاربر عزیز آیا چند درصد مفید استفاده می کنید ؟

***************************************************

بر همین اساس سری زدم به سایت همراه اول http://mci.ir/web/guest/science-festival و در این مورد اطلاعیه مربوطه را جهت مطالعه شما عزیزان درج نمودم .

سیم کارت دانش – هدیه‌ی ویژه همراه اول به تمامی دانش‌آموزان کشور

سیم کارت دانش، هدیه‌ی ویژه همراه اول به دانش‌آموزان سراسر کشور است که هدف اصلی از ارایه‌ی آن، کمک به دانش‌آموزان برای شرکت در «جشنواره‌ی دانش» همراه اول است. «جشنواره‌ی دانش» عنوان طرحی است که همراه اول به‌ منظور گسترش فرهنگ صحیح استفاده از تلفن همراه و بهره‌گیری از آن برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان به اجرا درآورده است؛ اولین برنامه‌ای که در این طرح اجرا می‌شود، «جشنواره‌ی سراسری قرآنی ایمان» است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.
برنامه‌های «جشنواره‌ی دانش» بر پایه‏ ی ارایه‌ی امکانات کمک‌آموزشی و خدمات آموزشی کم‌هزینه به دانش‌آموزان از راه دور است؛ این برنامه‏ ها عبارت‌اند از شرکت در مسابقات مذهبی، علمی، فرهنگی، تفریحی. سایر برنامه‏ ها شامل برخورداری از تخفیف در مکالمات، پیامک، اینترنت، آوای انتظار و… می‏باشد.
با توجه به نیاز دانش‌آموزان به سیم کارت همراه اول جهت استفاده از پیامک برای شرکت در جشنواره‌ها و جلوگیری از تحمیل هزینه‌ی اضافی به خانواده‌ها، همراه اول اقدام به طراحی و ارایه‌ی سیم کارت دانش به صورت رایگان، برای تمامی دانش‌آموزان کشور کرده است.
آخرین اخبار و اطلاعات جشنواره‌ها، علاوه بر ارسال پیامک به دارندگان سیم کارت دانش، از طریق این سایت نیز قابل پیگیری است.

سیم کارت دانش
دانش‌آموزان عزیز برای دریافت سیم کارت دانش به کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» نیاز دارند که می‌توانند این کارت را از مدارس محل تحصیل خود دریافت کنند. با دریافت و ارایه‌ی کارت عضویت به دفاتر خدمات ارتباطی استان محل تحصیل ، سیم کارت دانش به‌صورت رایگان ارایه خواهد شد.
کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» همراه اول:
این کارت در واقع کلید ورود دانش‌آموز در جشنواره‌های همراه اول است. دریافت سیم کارت دانش با ارایه‌ی این کارت به دفاتر خدمات ارتباطی استان محل تحصیل امکان‌پذیر خواهد بود.
مشخصات سیم کارت دانش: این سیم کارت از نوع اعتباری است که دارای ۲۰۰ پیامک رایگان (به مشترکین همراه اول) و ۲۰ دقیقه مکالمه‌ی رایگان (با مشترکین همراه اول و تلفن ثابت) است.
نحوه‌ی دریافت سیم کارت دانش: دانش‌آموز می‌تواند با همراهی یکی از والدین و با ارایه‌ی کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» خود، به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی استان محل تحصیل، سیم کارت دانش را به‌ رایگان دریافت کند.
مهلت دریافت سیم کارت دانش: دریافت این سیم کارت تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۳۹۱ امکان‌پذیر است.
مدارک مورد نیاز:
ـ ارایه‌ی اصل کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» همراه اول؛
ـ اصل و تصویر شناسنامه‌ی دانش‌آموز (چنانچه شناسنامه دارای کد ملی نباشد، همراه داشتن کد ملی الزامی است)؛
ـ اصل و تصویر شناسنامه‌ی پدر یا مادر.
نکته‌های مهم:
ـ کارت عضویت متعلق به دانش‌آموز است و دفاتر خدماتی همراه اول برای ارایه و فعال‌سازی سیم کارت دانش، از کد فعال‌سازی درج‌شده بر روی کارت استفاده خواهند کرد. پس از انجام فرآیند ثبت نامِ سیم کارت، می‌بایست کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» به دانش‌آموز یا اولیای وی بازگردانده شود.
ـ سیم کارت دانش با ارایه‌ی کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش»، تنها به‌ نام دانش‌آموز صادر می‌شود و قابل فروش یا انتقال به غیر نیست.
ـ دانش‌آموز برای بهره‌مندی از برنامه‌های بعدی، باید در نگهداری کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» همراه اول دقت کند، زیرا کارت جایگزین صادر نمی‌شود.

جشنواره‌ی سراسری قرآنی ایمان
«جشنواره‌ی سراسری قرآنی ایمان»، اولین برنامه از «جشنواره‌ی دانش» همراه اول است؛ در این برنامه، سازمان آموزش و پرورش با حمایت همراه اول، به عنوان تنها حامی «جشنواره‌ی قرآنی ایمان»، به‌منظور تشویق دانش‌آموزان سراسر کشور به آموزش قرائت صحیح و حفظ قرآن کریم و با هدف ارتقای حداکثری فرهنگ گهربار قرآنی و پرورش ۱۲ میلیون حافظ قرآن کریم، اقدام به تهیه و توزیع ۱۲ میلیون بسته‌ی فرهنگی کرده است. این بسته متعلق به دانش‌آموزان کلیه‌ی مقاطع تحصیلی می‏باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.