• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

حجت الاسلام گنجی؛استاندار جدید بوشهر فردی پیگیر و کارآمد است

  • کد خبر : 1643
  • 24 شهریور 1391 - 21:43

 

به گزارش آوای جم به نقل از فارس؛، حجت‌الاسلام محمد گنجی ،در جمع خبرنگاران به انتصاب فریدون حسنوند به عنوان استاندار جدید بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: وی بلافاصله پس از انتصاب خود پیگیری‌ها را برای بررسی مشکلات و نیازهای استان آغاز کرده است و به نظر می‌رسد که فردی پیگیر و کارامد است.

وی اضافه کرد: حسنوند چند روز بعد از انتصابش، طی تماسی تلفنی نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرستان جم اعلام آمادگی کرد که این موضوع بیانگر پیگیری‌های مجدانه وی برای این مسئولیت است.

امام جمعه جم به سابقه نمایندگی استاندار بوشهر در مجلس اشاره کرد و افزود: استاندار جدید با دغدغه‌های مردم آشنایی دارد و به دلیل اینکه چند دوره نماینده مجلس بوده است، امیدواریم نسبت به پیشرفت استان و رفع دغدغه‌های مردمی بیشتر تلاش کند.

وی خواستار تلاش همگانی برای توسعه و رشد استان شد و بیان داشت: توسعه استان با همکاری همه دلسوزان، نخبگان و مردم محقق می‌شود و باید با همه ظرفیت موجود برای رشد و بالندگی استان اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را هدر ندهیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری افتخار جهان اسلام است

حجت‌الاسلام گنجی در ادامه با تبریک انتصاب شایسته آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به عنوان مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: حوزه علمیه در واقع بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی کشور است و ظرفیت‌های بالایی دارد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری افتخار جهان اسلام است، افزود: حسینی بوشهری از علمای سرشناس و صاحب نظر در جهان اسلام است و بدون تردید شاهد پیشرفت قابل قبولی در حوزه‌های علمیه خواهیم بود.

امام جمعه جم به برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی حاج میرزا احمد دشتی نجفی اشاره کرد و اذعان داشت: وی از شاگردان مرحوم آیت‌الله نایینی بوده و ۵۷ سال پیش درجه اجتهاد داشته‌ و افتخار بزرگ علمای استان است.

گنجی یادآور شد: امروز با وجود شخصیت‌های برجسته حوزوی نظیر آیت‌الله حسینی بوشهری، جای بزرگانی همچون آیت‌الله دشتی نجفی پر می‌شود و افتخار می‌کنیم که استان بوشهر علمای ارزنده دینی به کشور تقدیم کرده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1643

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.