مصطفی ارجمند مسئول روابط عمومی فرمانداری جم در خصوص شکایت اداره اوقاف از حسن رمضانی فعال سیاسی شورایی جم به خاطر انتشار مطلبی انتقادی در دهه وقف گفت: شکایت از فعالان رسانه ای و سیاسی اجتماعی از سوی مسئولان به خاطر درج مطلب انتقادی ولو با گزاره های اشتباه، صحیح نیست و مدیران باید ضمن داشتن سعه صدر در مواجهه با انتقادات، پاسخ گویی منطقی و شفاف ساز را در پاسخ به انتقادات در دستور کار قرار دهند.
ارجمند افزود: هر انتقادی ولو به اشتباه، نیازمند پاسخی منطقی و دقیق است و اینکه مدیری در برابر نقد، به شکایت و داغ و درفش متوسل شود در دنیای امروز هیچ جایگاهی ندارد.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم خاطرنشان کرد: مدیران باید به جای عرض اندام در شکواییه نویسی در مقابل منتقدان، توان خود را در پاسخگویی صریح و شفاف افزایش دهند.
وی گفت : شکایت اداره اوقاف جم از آقای رمضانی که هم در کسوت شورایی و هم در کسوت رسانه ای است صحیح نیست و انتظار است مدیر محترم اوقاف جم در این زمینه تجدید نظر کرده و روش پاسخگویی دقیق و شفاف را در پیش گیرند.
مسوول روابط عمومی فرمانداری جم بیان داشت: نگاه فرماندار شهرستان جم که پیش از این هم بر آن تاکید کرده اند پرهیز مدیران از شکایت از فعالان سیاسی و اجتماعی است و قطعا در این زمینه پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=6549