• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
14
معاون فرماندار

الزام استفاده از ماسک در ادارات جم/ تعطیلی سالن‌های ورزشی در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 12265
  • 08 خرداد 1399 - 14:01
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم گفت: استفاده از ماسک در ادارات شهرستان جم الزامی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم گفت: استفاده از ماسک در ادارات شهرستان جم الزامی است.

به گزارش آوای بوشهر، محمد علی جمالی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم با مطلوب برشمردن عملکرد حوزه بهداشت و درمان در بحران کرونا اظهار داشت: تعداد بالای بیماریابی و مرگ‌ومیر پایین ناشی از این ویروس در استان بوشهر نشان از مدیریت و تلاش پرسنل حوزه سلامت است و باید قدردان زحمات آن‌ها بود.
وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند افزود: کارمندانی که دارای علائم مشکوک می‌باشند در محل کار حاضر نشوند و کارشناسان فرمانداری جم با حضور در ادارات شهرستان بر نحوه اجرای صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم گفت: استفاده از ماسک در ادارات شهرستان جم الزامی است و مدیران نیز از برگزاری جلسات غیرضروری اجتناب کنند.
جمالی خاطرنشان کرد: در کنار برخورد با صنوف مختلف از صنوفی که تمامی پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند نیز در روزهای آینده تجلیل شود تا ضمن تقدیر از همیاری آن‌ها، انگیزه‌ای برای سایر صنوف باشد.
وی افزود: از تراکم جمعیت در سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی جلوگیری شود و با باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جم با اشاره به اینکه با مراکز عرضه قلیان برخورد خواهد شد افزود: شهرداری‌ها با همکاری نیروی انتظامی از عرضه قلیان در اماکن عمومی جلوگیری کنند و قهوه‌ها نیز مجاز به عرضه قلیان نیستند.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.