• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

اجرای سند جامع مسئولیت اجتماعی با گروه های جهادی/ قدردانی از اهتمام گروه صنایع خلیج فارس به محرومیت زدایی

  • کد خبر : 16803
  • 07 مرداد 1402 - 19:00
آوای بوشهر،مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت پازارگاد با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد ، آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار با قدردانی از تلاش های صنعتگران و فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر گفت: صنعت نفت ایران اسلامی می تواند در رشد تولید و تثبیت و افزایش اقتدار کشور عزیزمان در عرصه بین المللی نقش شایسته ای ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه به محیط پیرامونی و حمایت از مردم از سوی صنعت را به منزله سرمایه گذاری اجتماعی توصیف و خاطرنشان کرد: تدوین سند جامع مسولیت اجتماعی و‌طراحی نقشه راه برای خدمات رسانی صنعت به جامعه محلی از نیازهای ضروری استان بوشهر محسوب می شود که در صورت انجام این مهم، می توان با مدیریت صحیح و افزایش بهره وری ، مسیر پیشرفت همه جانبه این استان را هموار کرد.

وی با تقدیر از نگاه و همت ویژه دکتر محمدشیخان، مدیرعامل شرکت پازارگاد در حوزه ایفای مسولیت های اجتماعی و مشارکت با گروه های جهادی، اهتمام صنایع خلیج فارس به محرومیت زدایی و نقش سپاری به این گروه ها را ستودنی دانست و افزود: امیدآفرینی در جامعه که از تأکیدات مقام معظم رهبری است می تواند فضا را برای تبیین هر چه روشنتر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم سازد.

در این نشست دکتر‌ محمد شیخان، مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان با ارایه گزارشی از شروع فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی از سوی گروه صنایع خلیج فارس در استان بوشهر گفت: رفع مشکلات استان بوشهر و دغدغه های مردم ولایتمدار این استان به همت جهادی، برنامه ریزی اثربخش و تقویت تعامل صنعت و جامعه محلی نیاز دارد.

وی تصریح کرد: سیاست گروه صنایع خلیج فارس، خدمت جهادگونه به مردم نجیب و دلسوزی است که میزبانان نجیب صنعت راهبردی کشورند و از این رو از نقش آفرینی گروه های جهادی استان که تبلور حضور جوانان متعهد و‌ متخصص است، حمایت خواهد کرد. شیخان همچنین در این دیدار خواستار هم اندیشی همه متولیان امر برای ارتقای آموزش جوانان استان بوشهر و حضور آنان در میدان های کارآفرینی و‌خدمت شد که می تواند با هم افزایی جامعه محلی به رفع بسیاری از مشکلات بینجامد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.