• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه /تعاملات افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 16841
  • 10 مرداد 1402 - 17:45
آواي بوشهر؛ مهندس یزدانی کاشانی بیان داشت: بالاي ۷۰ درصد نيروهاي شرکت، بومی منطقه هستند و براي ارائه تسهیلات مسکن نیازمند همکاری بانک تجارت‌ هستیم و امیدواریم برای افزایش انگیزه نیروها، در اين زمينه همکاری داشته باشید.

به گزارش آوای بوشهر وبه نقل از روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل این شرکت در دیدار با مدیر عامل بانک تجارت که در محل سایت مخازن برگزار شد از تعامل و ارتباط خوب بانک با شرکت، تقدیر کرد. 

مهندس یزدانى کاشانى با بیان این ‌که گردش مالی اصلی شرکت‌ با این بانک است افزود ، بانک تجارت شریک اصلی مخازن است و مساعدت‌های بانک تجارت برای شرکت راهگشا بوده است. 

مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بیان گزارشی از وضعیت شرکت،‌ خاطر نشان کرد با افتتاح مخازن جدید ۹ گانه در شرکت، ظرفیت ذخیره سازی متانول افزایش یافت و از توقف تولید به دلیل نبود مخزن ذخیره سازی جلوگیری شد ‌.

مهندس یزدانی کاشانی تصریح کرد، مخازن سبز شرکتی خدماتی است که سال قبل ۴۷ میلیون دلار درآمد داشته است و پیش بینی می‌شود امسال حدود ۸۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. 

مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با بیان این‌که ایستگاه بارگیری جدید و همچنین ساخت ۴ مخزن جدید در فاز ۲ شرکت در حال اجرا است تاکید کرد نیازمند همراهی و مساعدت هیأت مدیره و مدیرعامل بانک تجارت است‌

مهندس یزدانی کاشانی بیان داشت: بالای ۷۰ درصد نیروهای شرکت، بومی منطقه هستند و برای ارائه تسهیلات مسکن نیازمند همکاری بانک تجارت‌ هستیم و امیدواریم برای افزایش انگیزه نیروها، در این زمینه همکاری داشته باشید.

دکتر مختاری معاون امور شعب بانک تجارت استان بوشهر نیز در نشست مدیرعامل بانک‌ تجارت‌ با مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بیان داشت: همکاری بسیار خوب بین شرکت و بانک برقرار است. 

دکتر مختاری افزود بخش اصلی گردش مالی شرکت‌ در بانک تجارت است و در زمینه تسهیلات نیز سعی کردیم در خدمت شرکت مخازن سبز باشیم. 

معاون امور شعب‌ بانک تجارت استان بوشهر در پایان تاکید کرد آماده افزایش تعاملات و ارتباطات با شرکت هستیم.

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این نشست ؛ با قدردانی از تلاش های مدیر عامل و کارکنان‌ شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: مخازن سبز موفقیت بزرگی در راه اندازی مخازن جدید داشته است .

دکتر اخلاقی با بیان اینکه انتظارات دو طرفه ای در ارتباطات بانک‌ و شرکت وجود دارد، تصریح کرد مخازن سبز مجموعه ای با اهمیت در منطقه‌ است.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به گزارش های مدیرعامل شرکت گفت، افق ارزشمندی پیش روی شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه است و قطعا در کنار شرکت خواهیم بود. 

وی ادامه داد: مخازن سبز می تواند از تعهدات و اعتبارات شرکت هایی که از خدماتش استفاده می‌کنند نیز کمک‌ بگیرد .

دکتر اخلاقی این نگاه مدیرعامل شرکت که‌ منافع واقعی مجموعه را در درازمدت و باثبات در نظر دارد، تمجید کرد و تأکید کرد آینده نگری در ارتباطات و تعاملات می تواند پشتوانه خوب برای افزایش همکاری ها باشد 

مدیرعامل بانک‌ تجارت در پایان به‌ مدیران شعب استان تأکید کرد به‌صورت کامل با شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همکاری داشته باشند.

گفتنی است در ابتدای نشست جناب آقای سلیمانی مدیر مالی شرکت مخازن سبز نیز از تعامل خوب بانک تجارت با شرکت مخازن سبز تقدیر و تشکر کرد و همچنین از روند کار مالی این شرکت به مدیرعامل بانک تجارت و مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی توضیحی ارائه داد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=16841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.