• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
14

مدیر عامل جوان پتروشیمی مخازن سبز عسلویه نمونه موفق اعتماد به جوانان

  • کد خبر : 19173
  • 22 آذر 1402 - 11:43
مدير عامل جوان و نخبه صنعت پتروشيمي از همان روزهاي ابتدايي با برنامه ريزي و تلاش هاي شبانه روزي و همدلي كاركنان شركت توانست موفقيت هاي زيادي در حوزه هاي گوناگون كسب نمايد.

در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و جوان گرایی در دولت سیزدهم وبا اعتماد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شـستان محمد سجاد باتمانی از جوانان نخبه و موفق صنعت پتروشینی سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه منصوب شد تا روزهای خوبی برای شرکت مخازن سبز رقم بزند.

این مدیر عامل جوان و نخبه صنعت پتروشیمی از همان روزهای ابتدایی با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی و همدلی کارکنان شرکت توانست موفقیت های زیادی در حوزه های گوناگون کسب نماید.

این جوان نخبه صنعت پتروشیمی پیش از انتصاب در شرکت مخازن سبز عسلویه و از سال ٩٨ عضویت در هیئت مدیره و مدیرعاملی شرکت های بزرگ در کارنامه خود دارد.

کسب نشان مدیر برتر و ارزش آور صنعت پتروشیمی در هشتمین اجلاس سراسری مدیران کشور نمونه ای از همت و تلاش این مدیر جوان می باشد.

عضویت در هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی ابن سینا همدان ، مدیرعاملی شرکت تامین مسکن فرهنگیان ، عضویت در هیات مدیره مهندسی و ساخت پارس سازه و عضو هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان بخشی از سوابق این مدیر جوان و نخبه صنعت نفت است.

اعتماد به جوانان این مربوزم می تواند زمینه امید افرینی و موفقیت های گوناگون رقم بزند که شرکت تجاری شستان به خوبی توانسته از این مهم بهره مند شود و با استفاده از این نیروهای توانمند زمینه موفقیت شرکت های زیر مجموعه خود را فراهم کند.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در مرداد ماه ۱۳۹۰ تاسیس و تحت شماره ۴۱۰۱۲۰ به نام شرکت آمیتیس سبز پارس (سهامی خاص) به ثبت رسیده و فعالیتهای موثر آن با تشکیل هیئت مدیره جدید از تیر ماه ۱۳۹۳ آغاز و نام این شرکت با تصویب در جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۱/۰۲/۱۳۹۳ به پتروشیمی مخازن سبز عسلویه تغییر یافت.

مجتمع مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان بزرگترین طرح ذخیره سازی و صادرات فرآورده های پتروشیمیایی کشور فعالیت دارد و هدف اصلی این طرح ارائه خدمات انحصاری ذخیره سازی و انتقال محصولات تولیدی طرحهای فاز دوم پتروشیمی عسلویه به پایانه صادراتی پارس جهت صادرات به بازارهای بین المللی می باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.