• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

همزمان با هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از خانواده شهدای عسلویه برگزار شد

  • کد خبر : 17917
  • 06 مهر 1402 - 16:12
آواي بوشهر؛ مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با تأکید بر الزام زنده نگهداشتن یاد شهدا، آن را بخشی از جهاد تبیین برشمرد. همزمان با هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از خانواده شهدای عسلویه برگزار شد

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل شرکت، همزمان با هفته دفاع مقدس، در آیینی با دعوت از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس عسلویه و در حضور فاضل احمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عسلویه و مدیران ارشد شرکت، از آن‌ها تجلیل و مقام شهدا را تکریم کرد.

حیدرزاده در این آیین ضمن تبریک سالروز آغاز امامت منجی بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله) تصریح کرد: بی‌شک این شهدا که امروز در خدمت خانواده آن‌ها هستیم، در زمره سربازان آقا امام زمان (عج) هستند.

وی زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را وظیفه همگان برشمرد و گفت: بی‌شک جهاد تبیین، ادامه مسیر جهاد دفاع مقدس و حقی بر گردن تمامی ما است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز همواره بر آن تأکید دارند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول بر عقیده راسخ خود برای انتقال یاد شهدا به نسل‌های آینده تأکید کرد و افزود: کمترین کار ما در حق شهدا حرکت در مسیر شهدا و ثبات قدم در این مسیر و الگوبرداری از آن‌ها است.

حیدرزاده با اشاره به روزهای جبهه و جنگ تصریح کرد: به‌طور قطع در آن دوران در عسلویه تمدن صنعت را شاهد نبودیم و با ایثار و جان‌فشانی شهدا و به برکت خونشان امروز با وجود تحریم‌ها شاهد تحول در این مرز و بوم و به‌فرموده حضرت آقا به قله نزدیک هستیم و برای رسیدن به آن باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی در پایان با اشاره به نیت الهی شهدا تصریح کرد: همچون شهدا باید کار در راه خدا باشد تا برکت داشته باشد و با دعای خیر شهدا انشالله بهترین‌ها برای کشور مقدر می‌شود.

آریاساسول حامی نهادهای مردمی شهرستان

فاضل احمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عسلویه نیز ضمن قدردانی از حمایت شرکت پلیمر آریاساسول از خانواده شهدا تصریح کرد: امروز در کنار خانواده معظم شهدا در شرکت آریاساسول جمع شدیم تا مقام شهدا و هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم.

وی از حمایت‌های شرکت پلیمر آریاساسول یاد کرد و گفت: همواره این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان حمایت کرده است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان عسلویه، ضمن اشاره به نیازهای خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از همیاری شرکت با این نهاد قدردانی کرد.

دعای خیر شهدا منجر به تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران

رسول گله‌گیری‌زاده، رئیس پایگاه مقاومت بسیج شرکت پلیمر آریاساسول نیز در این آیین ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و هفته دفاع مقدس، گفت: حضور خانواده شهدا در شرکت پلیمر آریاساسول به‌طور قطع منشأ خیر و برکت برای شرکت و کارکنان خواهد بود.

وی بسیج را ادامه دهنده راه شهدا برشمرد و افزود: پایگاه مقاومت بسیج شرکت پلیمر آریاساسول در کنار فعالان عرصه اقتصادی برای منافع نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج شرکت پلیمر آریاساسول در پایان تصریح کرد: امید است با دعای خیر خانواده شهدا زیر سایه نظام جمهوری به اهداف عالیه نظام دست پیدا کنیم.

نمایشگاه «دلتنگی‌های خصوصی» پذیرای خانواده معزز شهدا

در پایان این مراسم خانواده‌های شهدای عسلویه به‌همراه مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول با حضور در محل نمایشگاه «دلتنگی‌های خصوصی» که به همت روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شده است، از تابلوهای این نمایشگاه بازدید کردند و روایت برخی از آن‌ها را به گوش سپردند.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است و بازدید کنندگان می‌توانند با استفاده از هدفون‌های مخصوص، روایت این تابلو‌ها را بشنوند.

این نمایشگاه از روز دوشنبه (سوم شهریور ۱۴۰۲) کار خود را آغاز کرد و تا شنبه (هشتم شهریور ۱۴۰۲) ادامه دارد و کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول با حضور در مسجد شرکت می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=17917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.