• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8
امام جمعه جم:

ساخت کشتارگاه بهداشتی در «جم » ضروری است

  • کد خبر : 18070
  • 14 مهر 1402 - 17:01
آوای بوشهر؛ امام جمعه جم با تاکید بر لزوم ساخت کشتارگاه بهداشتی در شهرستان گفت: با توجه به این مهم از مسئولین تقاضا دارم که توجه ویژه جهت ساخت این واحد کنند.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از خبرگزاری مهر حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جم با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس اتحاد امت اسلام به فرمایشات ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد کامل در راه خدا راه ادای دین به پیامبر است.

امام جمعه جم افزود: احساس خطر قدرت‌های زورگو از تعالیم قرآن کریم، علت طراحی‌های آنها برای اهانت به این کتاب بوده است.

وی گفت: انتفاضه الاقصی آغاز فراگیر شدن مقاومت فلسطین و تعمیق اتحاد علیه صهیونیست‌ها انتفاضه موشک نه سنگ، عادی سازی روابط عربستان ورژیمصهیونیستی در زمام اضمحلال این رژیم به جای نخواهد رسید و البته کشورهای مسلمان باید هوشیار باشند رژیم صهیونیستی شروط، عربستان را نخواهد پذیرفت.

وی با گرامیداشت هفته فراجا و تقدیر از تلاش‌های این نیروها در شهرستان جم گفت: با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری و دقت شورای تأمین امنیت بسیار بالایی در شهرستان و استان حاکم است.

وی گفت: فرماندار شهرستان جم با تلاش‌هایی که داشته‌اند و همه مدیران دستگاه همیاری کرده‌اند در استان به عنوان نیروی جهادی و فرمانده سپاه شهرستان که از نیروهای جوان و خلاق هستند نیز با انجام احسن مأموریت‌ها به عنوان فرمانده نمونه سپاه در استان معرفی شد که هم به ایشان بسیجیان و مردم تبریک می‌گویم..

امام جمعه جم بیان کرد: امیدوارم با توجه به نیروها و منابع انسانی شهرستان بتوانیم به آنچه که حق و شأن مردم شهرستان است برسیم.

وی با تاکید بر لزوم وقف در زمینه‌های فرهنگی گفت: وقف در حوزه جوانان ازدواج و مسکن جوانان امری لازم است.

وی با اشاره به روز دامپزشکی گفت: دامپزشکی در خط مقدم شناسایی و پیشگیری مخاطرات سلامت عمومی و آموزش‌های بهداشتی عمومی قرار دارد.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم ساخت کشتارگاه بهداشتی در شهرستان گفت: با توجه به این مهم از مسئولین محترم تقاضا دارم که توجه ویژه جهت ساخت این واحد کنند.

وی با اشاره به روز روستا و عشایر گفت: به روستاها توجه ویژه ای شده است و دهیاران در ساخت و سازها در اجرای طرح‌ها هویت اصیل روستا و کارکرد آن را حفظ کنند

امام جمعه جم بیان کرد: اهمیت پست در زندگی مردم پست لجستیک هوشمند در زندگی امروزی و عصری که با آن عنوان عصر ارتباط یاد می‌شود امری ضروری است.

وی گفت: ساخت ساختمان اداره پست شهرستان جم فراخور گستره خدمات امری ضروری است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.