• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10
امام جمعه جم:

مرکز جامع توانمندسازی معلولان استان بوشهر احداث شود/پیگیری های راه اندازی فرودگاه شفاف به مردم گفته شود/ دادستان با کسانی که در خصوص راه اندازی فرودگاه ترک فعل میکنند برخوردکند

  • کد خبر : 18941
  • 10 آذر 1402 - 19:24
در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم عرض کردم متولیان پیگیری‌های خود را شفاف به مردم ارائه کنند. ضمن تشکر از دادستان می‌خواهم احیاناً ترک فعلی صورت گرفته یا می‌گیرد جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل کنند.


به گزارش آوای بوشهر و به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) صدیقه، طاهره، مصداق مباهله و مبارکه است، غضب و رضایش، موضع‌گیری‌هایش درست مثل موضع‌گیری‌های رسول خداست.

وی با اشاره به راه‌های مقابله با جنگ شناختی بیان کرد: تلاش برای حل و رفع چالش‌های اقتصادی موجود، تلاش برای ارائه روایت دسته اول، سریع، بازسازی ساختار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کشور، تقویت کار ویژه پاسخگویی مسئولان و اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این‌گونه جنگی از جمله راهکارها است.

امام جمعه جم با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی افزود: به فرموده رهبری، مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها و مرعوب‌کردن‌ها و تطمیع‌کردن‌های قدرتمندان جهانی بایستد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد. اگر این چهار شرط در نماینده‌ای جمع شد، همان کاری را که شما آرزو و توقّع دارید، انجام خواهد داد

محمدی تاکید کرد: رسماً اعلام می‌کنم بنده امام جمعه از هیچ شخص حمایت مصداقی نمی‌کنم و مجموعه ستاد و دفتر هم مصداقی ورود نخواهند کرد؛ توصیه من به حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز است. دشمن برای این انتخابات مهم و حساس برنامه ریزی کرده است و همه تلاش کنند انتخاباتی باشکوه رقم بخورد.

وی با اشاره به روز جهانی معلولین گفت: معلولیت ناقصی و بیماری نیست و نیازی به ترحم ندارند ولی همه به وظیفه خود عمل کنند، مبلمان شهری وضعیت ساختمان ورودی ادارات برای استفاده معلولان مناسب سازی شود.

امام جمعه جم ادامه داد: برای توانمند سازی و رفع مشکلات معلولان، صنعت از مسئولیت‌های اجتماعی خود به این عزیزان که اولویت هستند خدمت و به قانون و تکلیف خود عمل کنند.
به بهزیستی استان بوشهر پیشنهاد می‌شود که مرکز جامع توانمند سازی معلولان استان در جنوب ساخته شود.

وی افزود: در بحث راه اندازی مجدد فرودگاه که هفته گذشته هم عرض کردم متولیان پیگیری‌های خود را شفاف به مردم ارائه کنند. ضمن تشکر از دادستان می‌خواهم احیاناً ترک فعلی صورت گرفته یا می‌گیرد جدا ورود و از ابزار قانونی استفاده کامل کنند.

وی از برگزاری یادواره شهدا پایگاه ابوذر غفاری در مصلی، برنامه‌های ورزش همگانی و تکمیل پروژه راه سرچشمه تقدیر کرد و افزود: باید همه نهادها، صنعت حمایت جدی کنند و ورزش‌های همگانی و محلات رشد کند و رونق یابد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=18941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.