• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
مدیر کل محیط زیست استان:

در سال ۱۴۰۲ هیچ صنعت سبزی در استان بوشهر نداشته ایم!

  • کد خبر : 19406
  • 15 دی 1402 - 19:49
عبدالرحمن مرادزاده مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در حاشیه انعقاد تفاهم نامه خانه های محیط زیست در استان در پتروشیمی بوشهرگفت: متاسفانه یا خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ هیچ کدام از صنایع استان موفق به کسب صنعت سبز نشده اند.

به گزارش آوای بوشهر؛ عبدالرحمن مراد زاده مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در آیین انعقاد تفاهم نامه ساخت خانه های محیط زیست در پاسخ به سوال خبرنگار آوای بوشهر در خصوص اخباری که این روز ها برخی شرکت های پتروشیمی از دریافت لوح صنعت سبز خبر میدهند در اظهاد نظر جالبی گفت: متاسفانه یا خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ هیچ کدام از صنایع استان موفق به کسب صنعت سبز نشده اند و ما صنعت سبزی نداشته ایم.

مرادزاده اضافه کرد: یک سامانه با سازکار مشخص تعریف شده و شرکت هایی که متقاضی کسب صنعت سبز هستند باید مدارک و اطلاعات خواسته شد در سامانه بارگزاری کنند و بعد از آن راستی آزمایی و ممیزی انجام می شود.

وی ادامه داد؛ بعد از بارگزاری و ارائه مستندات خواسته شده صحت سنجی انجام می شود که مدارک و مستندات بارگزاری شده بر اساس شاخص ها و معیار های تعریف شده هست یا خیر و امتیاز دهی انجام می شود.

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر با انتقاد از سازکارهای انجام شده در سالهای گذشته خاطر نشان ساخت؛ با این سازکارهایی که قبلا تعریف شده بود هر صنعتی پتانسیل دریافت صنعت سبز را داشته و ما امسال در استان بوشهر با حساسیت بیشتر و سازکار قانونمندتری این مهم را برنامه ریزی کرده ایم.

مرادزاده تصریح کرد؛ با رویکرد جدید و حساسیتی که امسال در استان بوشهر داشته ایم در همایشی که هفته قبل برگزار شد استان بوشهد هیچ صنعت سبزی را معرفی نکرده است و هیچ کدام از صنایع نتوانستند معیارهای مورد نظر را پاس کنند.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه صنعت سبز در سه سطح برگزار می شود افزود: هیچ کدام از صنایع مستقر در استان امسال موفق به کسب صنعت برگزیده سبز نشدا اند و شاید برای من به عنوان مدیر کل محیط زیست سخت باشد و سوال کنند که چرا در استان صنعت سبزی نداشته ایم و به نظرم آن صنعتی که اظهار میکند باید خودش را اثبات کند و قرار نیست به زور یک صنعت را صنعت سبز معرفی کنیم که امسال استان بوشهر هیچ صنعت سبزی نداشته است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.