• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

در حاشیه جشن «ایران من»: مدیرعامل آریاساسول بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد

  • کد خبر : 19797
  • 25 بهمن 1402 - 14:12
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران من» بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه سال جاری تأکید کرد.


به گزارش آوای بوشهر و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با عنوان «ایران من» امروز (۱۸ بهمن‌ماه) همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل، سرهنگ اسماعیل تاجیک، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، مدیران ارشد و همراهی پر شور کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول، در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.
حیدرزاده در این آیین ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به میهمانان، مدیران و کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول، تحقق اهداف در کشور را حاصل پیروزی این انقلاب برشمرد و گفت: ملت ایران با آگاهی در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند.
وی تداوم پیشروی در قله‌های پیشرفت در ایران اسلامی را منوط به مشارکت آحاد جامعه برشمرد و افزود: یکی از ابعاد این مشارکت، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته در انتخابات است.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول مشارکت در انتخابات را وظیفه همگانی و اثبات حقانیت نظارت مردم بر امور کشور دانست و تصریح کرد: امید داریم با مشارکت همه به‌ویژه کارکنان شرکت معظم پلیمر آریاساسول در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.
حیدرزاده خطاب به کارکنان شرکت با بیان اینکه من اندک آبرویی نزد شما کارکنان معظم شرکت دارم گفت: به همین دلیل از شما بزرگواران تقاضا دارم با توجه به اهمیت مشارکت در انتخابات، حضور حداکثری را رقم بزنید.
وی با اشاره به ایثارگری‌های مدافعان حرم و شهدای این راه پر فروغ، اذعان کرد: در زمان مقابله با متجاوزان به کشورهای اسلامی، این شهدا و ایثارگران مدافع حرم بودند که نگذاشتند نام اسلام و مکان‌های مقدس خدشه‌دار شوند، اکنون این حرم در داخل کشور است و مشارکت در انتخابات به مثابه دفاع از حرم است.
در ادامه، خواننده مطرح کشور با هنرنمایی برای کارکنان، گرمابخش این جشن پرشکوه بود و در ادامه با برگزاری برنامه‌های تدارک دیده شده از جمله استند آپ کمدی، کارکنان به شادی پرداختند.
صبح امروز پیش از این مراسم، در آیینی ابرپرچم شرکت آریاساسول با نماد صندوق آرا و مشارکت حداکثری به‌عنوان بزرگ‌ترین پرچم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به لحاظ طول دکل و ابعاد پرچم به اهتزاز درآمد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.