• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

پتروشیمی هنگام، یکی فعال ترین شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در نخستین نمایشگاه ایران‌ پتروکم

  • کد خبر : 19851
  • 28 بهمن 1402 - 16:30
شرکت پتروشیمی هنگام در راستای تعهد خود به توسعه دانش‌بنیان در این صنعت، با برپایی غرفه‌ای، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در این زمینه پرداخت.

به گزارش آوای بوشهر ؛شرکت پتروشیمی هنگام، پیشگام صنعت پتروشیمی در تولید آمونیاک و اوره ، در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ پتروکم که با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش برگزار شد، حضوری فعال و چشمگیر داشت.

این نمایشگاه که از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، فرصتی مناسبی  بود برای تبادل دانش و تجارب بین فعالان صنعت پتروشیمی و پالایش کشور فراهم کرد.

شرکت پتروشیمی هنگام در راستای تعهد خود به توسعه دانش‌بنیان در این صنعت، با برپایی غرفه‌ای، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های خود در این زمینه پرداخت.

حضور فعال شرکت پتروشیمی هنگام در نخستین نمایشگاه ایران‌ پتروکم، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توسعه پایدار صنعت پتروشیمی کشور و حمایت از تولید دانش‌بنیان است. این حضور، فرصتی برای تبادل نظر با سایر فعالان این صنعت و شناسایی نیازها و چالش‌های پیش رو را فراهم کرده بود.

 استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه پتروشیمی هنگام، نشان‌دهنده جایگاه ویژه این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور است و یکی از شلوغ ترین غرفه های این نمایشگاه بود.

غلام رضا جمشیدی  مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام، در طول نمایشگاه در غرفه این شرکت حضور داشت و به طور مستقیم با بازدیدکنندگان و فعالان صنعت پتروشیمی  و شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی گفتگو کرد.

 پتروشیمی هنگام در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید محصولات خود در محرض نمایش بازدید کنندگان قرار داد.

پتروشیمی هنگام از زمان حضور غلام رضا جمشیدی توانسته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام دهد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=19851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.