• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
9

زمزمه های بازگشت مربی پرحاشیه به تیم پارس با چراغ سبز مدیرعامل سازمان اینبار به عنوان سرمربی!؟

  • کد خبر : 21055
  • 24 خرداد 1403 - 16:57
آواي بوشهر:خبرهایی به گوش می رسد با چراغ سبز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و با مدیریت مدیر منابع انسانی غیر فوتبالی سازمان منطقه ویژه تلاش می شود مربی پرحاشیه ای که از این باشگاه اخراج شد اینبار به عنوان سرمربی تیم در فصل جدید کارش را شروع کند.

تیم فوتبال پارس جنوبی در فصلی پر از فراز نشیب در پایان لیگ یک با کسب ۴۳ امتیاز در رده ۱۱ قرار گرفت تا برای چهارمین فصل رویای صعود جمی ها به لیگ برتر محقق نشود.

به گزارش آوای بوشهر: تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از سپری کردن یک فصل پرفراز نشیب در انتهای فصل در رده ۱۱ جدول لیگ یک قرار گرفت تا همچنان رویای صعود به لیگ برتر برای جمعی ها محقق نشود.

امیدرضا روانخواه سرمربی پارس جم که در هفته بیست پنجم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جایگزین ایمان رزاقی راد شد ودر ۱۰ بازی باقی مانده ۱۰ امتیاز کسب کرد و در نهایت در همان فصل در رده نهم قرار گرفت.

اما این پایان کار روانخواه در جم نبود و سرمربی تیم اینبار با نظر خود تیم را برای فصل جدید اماده کرد و به گفته مسئولان باشگاه تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده ولی در نهایت روانخواه با کسب ۴۳ امتیاز در رده ۱۱ لیگ یک قرار گرفت.

باشگاه پارس جنوبی جم که در ۴ سال اخیر ، ۴ بار دچار تغییرات مدیریتی در راس باشگاه شد و تصمیمات غیر فوتبالی و غیر کارشناسی سازمان منطقه ویژه در کسب نتایج ضعیف پارس تاثیر گذار بوده است.

اما حالا که فصل ۱۴۰۳ به پایان رسیده خبرهایی به گوش می رسد با چراغ سبز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و با مدیریت مدیر منابع انسانی غیر فوتبالی سازمان منطقه ویژه تلاش می شود مربی پرحاشیه ای که از این باشگاه اخراج شد اینبار به عنوان سرمربی تیم در فصل جدید کارش را شروع کند.

انچه این سالها در باشگاه پارس جم مانع صعود به لیگ برتر شده و علارغم نبود مشکل مالی وجود مدیران غیر فوتبالی در راس باشگاه شده و تصمیمات هیجانی و غیر کارشناسی مانع صعود جمی ها به لیگ برتر شده است.

اما انچه این فصل جمی ها را خوشحال کرد و در این خوشحالی سرمربی پارس جم نیز نقش ویژه ای داشت میدان دادن به جوانان جمی بود که در علارغم عملکرد موفق در برخی بازیها عصای دست سرمربی بود شاید این تنها دستاورد پارس برای جم بتوان ازش یاد کرد.

فصل جدید قرار است در مردادماه شروع شود و فعالیت نقل انتقلاتی نیز از سه هفته دیگر آغاز می شود همچنان تکلیف کادر فنی باشگاه مشخص نیست و در جلسات شبانه مدیر منابع انسانی سازمان تلاشهایی برای بازگرداندن محمد پیر خوشحال به باشگاه شروع شده است که اگر این اتفاق رقم بخورد باید به فکر روزهای غم انگیزی پرای پارس در فصل جدید بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=21055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.