• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

از خطر جانی برای مسافران تا کمد خوابگاهی!

  • کد خبر : 5789
  • 21 شهریور 1397 - 10:55

روز گذشته توفیقی شد تا ۶ ساعتی را در سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی عسلویه بگذرانم. به گزارش آوای بوشهر؛ این حضور البته با حاشیه های جالبی همراه بود که بازگو کردنش برای مخاطبان خالی از لطف نیست و البته با چاشنی اندک امید به تغییرات مثبت از سوی مسئولان! ۱⃣فرودگاه عسلویه پارکینگ مسقف و […]

روز گذشته توفیقی شد تا ۶ ساعتی را در سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی عسلویه بگذرانم.
به گزارش آوای بوشهر؛ این حضور البته با حاشیه های جالبی همراه بود که بازگو کردنش برای مخاطبان خالی از لطف نیست و البته با چاشنی اندک امید به تغییرات مثبت از سوی مسئولان!
۱⃣فرودگاه عسلویه پارکینگ مسقف و امن ندارد و همین هم باعث شده بود مردم برای پارک خودرو با نگرانی سرقت مواجه باشند و ترجیح دهند با هزینه زیاد خود را به فرودگاه برسانند.
۲⃣در سالن ترانزیت فرودگاه، اتصال به اینترنت وایرلس امکان پذیر نبود در حالی که به محض ورود یوزر و پسورد به مسافرین ارائه می شد.
۳⃣آنچه در ابتدای ورود به سالن ترانزیت فرودگاه مشهود بود سوت و کور بودن سالن بود. به نظر می رسد قیمت های بالای بلیط ها، بازار فرودگاه عسلویه را هم بدجور کساد کرده بود.
۴⃣امروز یکی از مصیبت های فرودگاه های کشور، تاخیر در پروازهاست که به اپیدمی تبدیل شده است اما این وضعیت در مورد فرودگاه عسلویه حداقل طبق مشاهدات عینی عکس بود. حداقل دو پرواز به تهران ۵ دقیقه زودتر تیک آف کرد!
۵⃣برق سالن ترانزیت فرودگاه، طی یک ساعت دوبار قطع شد علت قطعی هم مشخص نبود!
۶⃣با وجود نام بزرگ « بین المللی» برای فرودگاه عسلویه، وضعیت سرویس های بهداشتی سالن، وحشتناک بود. بدتر اینکه نه تنها از لحاظ فیزیکی شرایط سرویس ها مناسب نیست از لحاظ نظافت هم غیر قابل شرح بود!
۷⃣ماندن در سالن فرودگاه هم داستان دیگری است. رستورانی وجود ندارد که بتوان گرسنگی را برطرف کرد و بدتر اینکه برای رفتن به شهر عسلویه و یافتن رستوران، باید تمام بار همراه را مجددا به دوش کشید چون فرودگاه بین المللی عسلویه صندوق امانات ندارد!
۸⃣رفتار نامناسب برخی کارکنان فرودگاه هم در نوع خود جالب بود!
متصدی بسته بندی بار، در شرایطی عجیب درون یک کمد خوابیده بود و وقتی با تلاش فراوان او را یافتیم از اینکه بیدارش کرده بودیم به شدت شاکی بود و بارمان را هم بسته بندی نکرد. می گفت دستگاه را خاموش کرده است!
۹⃣دیروز خبری منتشر کردیم که بخشی از سقف فرودگاه عسلویه ریزش کرد!
روابط عمومی منطقه ویژه پارس جوابیه ای به خودش! داده که به خاطر گرما و نم هوا، قطعات فلزی زنگ زده و آنچه به زمین ریخته رنگ! بوده است.
اولا؛ خوشحالیم که کلا تکذیب نکرده اند و منکر داستان نشده اند.
دوما؛ آنچه شاهدان عینی دیدند نه رنگ که قطعه ای بود که به دلیل پوسیدگی به محض برخورد به زمین تکه تکه شد و صدای مهیبش چند مسافر نشسته در محل را به شدت ترساند.
سوما؛ اگر منطقه ویژه برای جان مسافران ارزش قائل بوده و هست باید خیلی زودتر از اینکه قطعات فرسوده جان مسافران را تهدید کنند تعمیرات را انجام می داد. همانطور که یکی از کارکنان هم اعلام کرد بارها اعلام کرده ایم و توجه نکرده اند!
 به نظر می رسد وضعیت مدیریت فرودگاه اصلا خوب نیست و باید برای رفع مشکلات و احترام به مردم دغدغه بیشتری داشته باشند.
به جای «رد» کردن اخبار برخی رسانه ها! مشکلات را حل کنید تا خدای ناکرده بخواهید فردا مرگ یک مسافر را توجیه کنید/ آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.