• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
فرماندار جم تاکید کرد:

لزوم رفع مشکل ثبت اسناد مالکیت در جم/با سودجویان مقابله جدی خواهد شد

  • کد خبر : 8558
  • 15 اردیبهشت 1398 - 12:30
آوای بوشهر؛ فرماندار جم با تاکید بر لزوم رفع مشکل ثبت اسناد مالکیت در جم گفت: اجازه دست اندازی سودجویان به بیت المال را نخواهیم داد.

به گزارش آوای بوشهر، محمد حسینی عصر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر در جم گفت: برای برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت المال عزمی جدی در شهرستان وجود دارد و قطعاً با تمام توان در مقابل زیاده خواهی‌هامی‌ایستیم.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی ویژه برای پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال خاطر نشان کرد: دست اندازی به بیت المال و ویژه خواری‌ها، امید مردم به دولت و نظام را هدف قرار داده و در این راستا تمامی مسئولان استان با جدیت پیگیر تخلفات هستند.

وی اظهار داشت: در برخورد با تخلفات بدون توجه به نام و نشان متخلفان، ذره‌ای اغماض نخواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با ترفندهای مختلف، به اموال مردم دست درازی کنند.

حسینی حفظ بستر و حریم رودخانه‌ها و پیشگیری از دستبرد به منابع طبیعی و ملی را بسیار مهم و حیاتی ارزیابی کرد و گفت: نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در جم، گام مهمی در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها برای از صیانت از بیت‌المال است که امیدواریم تمامی دستگاه‌ها با جدیت این موضوع را دنبال کنند.

فرماندار جم، با اشاره به برخی مشکلات پیش روی مردم در ثبت املاک افزود: شهرستان جم چند سال است که با چالش جدی در ثبت املاک مردم مواجه است و از یک سو شهرداری‌ها اجازه صدور پروانه ساخت بدون ارائه سند ثبتی ندارند و از سویی اداره ثبت اسناد هم بدون احداث بنا، سند ثبتی واگذار نمی‌کند که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و لازم است این موضوع با درایت متولیان امر در استان حل و فصل شود.

حسینی همچنین بر لزوم تسریع در استقرار پزشکی قانونی در جم تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های زیادی برای رفع دغدغه جدی مردم در این زمینه انجام شده که امیدواریم با نگاه ویژه رئیس دادگستری استان، این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.