• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

مرکز دیالیز بیمارستان توحید جم به بهره برداری رسید + تصاویر

  • کد خبر : 4980
  • 05 خرداد 1397 - 0:39

رییس بیمارستان توحید جم خبر داد: مرکز دیالیز بیمارستان توحید شهرستان جم با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار آوای بوشهر دکتر فرهاد باقری رییس بیمارستان توحید جم در حاشیه افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان توحید با بیان اینکه این طرح یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولین بود اظهار […]

رییس بیمارستان توحید جم خبر داد: مرکز دیالیز بیمارستان توحید شهرستان جم با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آوای بوشهر دکتر فرهاد باقری رییس بیمارستان توحید جم در حاشیه افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان توحید با بیان اینکه این طرح یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولین بود اظهار داشت: در شهرستان جم ۲۴ بیمار دیالیزی وجود دارد که نیاز دارند سه بار درهفته دیالیز شوند.

وی از افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان توحید شهرستان جم با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این پروژه در هفته دولت سال گذشته در زمینی به مساحت ۲۲۰ متر کلنگ زنی شد و در مدت ۴ ماه کار احداث ساختمان مرکز به اتمام رسید.

دکتر باقری در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلی که برای ترخیص دستگاه های دیالیز در گمرک پیش آماده بود، افتتاح این مرکز به تاخیر افتاد و اکنون مرکزجم با ۶ تخت مجهز به دستگاه دالیز آماده خدمت رسانی به بیماران می باشد.

باقری با بیان اینکه افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان توحید جم یکی از پروژه های مهم و اولویت دار حوزه سلامت در شهرستان بود گفت: بیماران برای دیالیز به شهرستان های همجوار مراجعه می کردند که علاوه بر تحمیل هزینه های اقتصادی فراوان، مشکلات جسمی زیادی نیز برای بیماران و خانواده های آن ها در پی داشت.

مراسم افتتاح مرکز دیالیز جم با حضور نماینده مجلس، امام جمعه جم ، فرماندار جم و سایر مسئولین برگزار شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4980

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.